21.3 C
București
vineri, 10 mai 2024
AcasăSpecialIdentitate vizuală pentru Capitala Culturală Europeană

Identitate vizuală pentru Capitala Culturală Europeană

Cluj-Napoca are o identitate vizuală pentru susținerea candidaturii orașului la titlul de Capitală Culturală Europeană în anul 2021. Lucrarea câștigătoare a fost premiată cu suma de 35.000 de lei, de către asociația care gestionează candidatura Clujului la acest titlu.

Creația câștigătoare a fost aleasă în urma unei competiții la care au participat sute de tineri creatori. Lucrarea a fost realizată de Camelia Imbuzan, director de creație al Vitrina Advertising și absolventă a Facultății de Arte Plastice din cadrul Universității de Artă și Design.

”Nu am mai considerat necesar să acordăm mențiuni, ci doar acest premiu”, a spus Florin Moroșanu, directorul general al Asociației Cluj Capitală Culturală Europeană 2021.

Conceptul ales de juriu reprezintă o cetate formată din mâini încrucișate, care ilustrează grafic și literele E și W, din cadrul sloganului ales de Asociația Cluj Capitală Culturală Europeană, ”East of West”. Cetatea este împărțită în nouă cadrane, care sugerează o fotografie aeriană a centrului orașului, iar culorile alese reprezintă cerul, acoperișurile, clădirile și spațiile verzi din Cluj.

Cele mai citite

Avanpremiera filmului „În inima Naționalei – Din vestiar până în Germania” a avut loc joi seara, la București

Filmul „În inima Naţionalei - Din vestiar până în Germania”, povestea neștiută a calificării naționalei de fotbal a României la EURO 2024, regizat de...

6 piese de mobilier esențiale în amenajarea unei camere pentru tineret

Cu siguranță, amenajarea unei camere pentru tineret este o sarcină care necesită atenție și creativitate....

Ana Bogdan, învinsă în turul secund la Roma

Ana Bogdan a ratat calificarea în turul al treilea la Roma, unde s-ar fi duelat cu Sorana Cîrstea, după ce a fost învinsă în...
Ultima oră
Pe aceeași temă