10.6 C
București
vineri, 26 aprilie 2024
AcasăSpecialMarile companii organizează cursuri gratuite pentru instruire în domeniul online

Marile companii organizează cursuri gratuite pentru instruire în domeniul online

Două mari companii care activează în domeniul Internetului, Google şi Facebook, încep să organizeze cursuri şi seminarii online gratuite, care vor acredita la nivel internaţional milioane de specialişti.

Una dintre specializările care poate fi obținută prin aceste cursuri este marketingul online.  Pe termen lung, marile companii doresc astfel să dezvolte noi profesii.

Lorand Soares Szasz, unul dintre cei mai activi traineri din România, care a avut deja peste 140.000 de participanţi la cursurile sale de creştere a afacerilor,  remarcă tendința din ce în ce mai mare a companiilor din România de a-i determina pe angajaţi – în special pe cei care ocupă funcţii în departamente de comunicare, marketing sau PR – să urmeze şi să finalizeze cursurile online ale Google şi Facebook. “Dacă până de curând, angajatorul era relativ mulţumit ca angajatul să deţină doar studii de licenţă sau masterale, viitorul ne rezervă multe surprize din această perspectivă. În viitorul apropiat, angajatul-model va fi acela care, nu numai a terminat o facultate, ci care a demonstrat că este interesat să fie în permanenţă upgradat cu informaţii noi şi competenţe relevante pentru piaţa actuală. Fără a minimalize importanţa studiilor de licenţă, însă foarte puţine universităţi îl învaţă pe studenţi cum să implementeze, spre exemplu, o campanie de promovare în Facebook, Twitter, Google sau alte reţele online şi, chiar dacă i-ar învăţa, peste o lună acele informaţii sunt perimate. Absolventul acestor cursuri online va avea diploma valabilă doar un an, urmând ca după aceea să-şi reînnoiască competenţele, respectiv diploma, printr-o altă serie de examene online. Întreg acest mecanism face parte din educaţia viitorului”, declară Lorand Soares Szasz.

Rapoartele Facebrands arată că, numai în România, la ora actuală, peste 42 la sută din populație este deja prezentă pe Facebook și peste 82 la sută din totalul de utlilizatori de internet români dețin un profil pe o rețea de socializare.

Pe de altă parte, conform unui studiu realizat în anul 2015, atât companiile care vând către client, cât și cele care se adresează altor companii au strategia de a vinde și prin rețelele de socializare.

Mihai Diac
Mihai Diac
Mihai Diac are o experiență ca jurnalist de peste 20 de ani, atât în presa scrisă cât și online. A început să lucreze în presă la ziarul Azi, în anul 1993, în perioada în care era încă student. Ulterior a lucrat la Adevărul, Gândul și Green Report. La “România liberă”, Mihai Diac lucrează din anul 2015. În paralel cu activitatea jurnalistică, Mihai Diac și-a completat și pregătirea de specialitate. El a absolvit, printre altele, Colegiul Național de Apărare și cursul de pregătire a jurnaliștilor pentru zone de război. Printre acțiunile sale de documentare jurnalistică s-au aflat cele de la bordul portavionului american Truman și al fregatei românești Regina Maria, precum și cele din Afganistan, Irak, Transnistria și Georgia.
Cele mai citite

NATO a exersat trimiterea rapidă a trupelor în România

Conducerea NATO a verificat capacitatea de a-și trimite rapid trupele în România, prin Slovenia și Ungaria, în cadrul unui exercițiu care s-a numit Eagle...

Marmaris, Izmir sau Antalya: tu unde mergi vara aceasta?

Vrei să mergi vara aceasta în Turcia? Poate fi destinația ideală pentru o vacanță de poveste.  Vei putea face sporturi nautice, te vei relaxa la...

MApN anunță că NATO a efectuat un amplu exercițiu de dislocare a trupelor în Slovenia, Ungaria și România

Ministerul Apărării Naționale(MApN) a anunțat joi că Alianța Nord-Atlantică, prin intermediul Corpului de Dislocare Rapidă Italia (NRDC-ITA) a desfășurat, în perioada 15-24 aprilie, exercițiul...
Ultima oră
Pe aceeași temă