Marile companii organizează cursuri gratuite pentru instruire în domeniul online

de Mihai Diac , 02 august 2016 - stire actualizata la ora 15:03, 02 august 2016
Foto: Arhivă

Două mari companii care activează în domeniul Internetului, Google şi Facebook, încep să organizeze cursuri şi seminarii online gratuite, care vor acredita la nivel internaţional milioane de specialişti.

Una dintre specializările care poate fi obținută prin aceste cursuri este marketingul online.  Pe termen lung, marile companii doresc astfel să dezvolte noi profesii.

Lorand Soares Szasz, unul dintre cei mai activi traineri din România, care a avut deja peste 140.000 de participanţi la cursurile sale de creştere a afacerilor,  remarcă tendința din ce în ce mai mare a companiilor din România de a-i determina pe angajaţi – în special pe cei care ocupă funcţii în departamente de comunicare, marketing sau PR – să urmeze şi să finalizeze cursurile online ale Google şi Facebook. “Dacă până de curând, angajatorul era relativ mulţumit ca angajatul să deţină doar studii de licenţă sau masterale, viitorul ne rezervă multe surprize din această perspectivă. În viitorul apropiat, angajatul-model va fi acela care, nu numai a terminat o facultate, ci care a demonstrat că este interesat să fie în permanenţă upgradat cu informaţii noi şi competenţe relevante pentru piaţa actuală. Fără a minimalize importanţa studiilor de licenţă, însă foarte puţine universităţi îl învaţă pe studenţi cum să implementeze, spre exemplu, o campanie de promovare în Facebook, Twitter, Google sau alte reţele online şi, chiar dacă i-ar învăţa, peste o lună acele informaţii sunt perimate. Absolventul acestor cursuri online va avea diploma valabilă doar un an, urmând ca după aceea să-şi reînnoiască competenţele, respectiv diploma, printr-o altă serie de examene online. Întreg acest mecanism face parte din educaţia viitorului”, declară Lorand Soares Szasz.

Rapoartele Facebrands arată că, numai în România, la ora actuală, peste 42 la sută din populație este deja prezentă pe Facebook și peste 82 la sută din totalul de utlilizatori de internet români dețin un profil pe o rețea de socializare.

Pe de altă parte, conform unui studiu realizat în anul 2015, atât companiile care vând către client, cât și cele care se adresează altor companii au strategia de a vinde și prin rețelele de socializare.

Comentarii

Ultima ora

anunturi mica publicitate

Urmareste-ne pe Facebook

Aboneaza-te la newsletter

Aboneaza-te pentru a primi cele mai importante titluri pe e-mail.

Copyright © 2014. Toate drepturile rezervate RomaniaLibera.ro

Dezvoltat de Bluebay Design