NEW MONEY: Cum a ajuns un brand comunist să concureze cele mai noi tehnologii din industria bicicletelor electrice

Pegas electric? Acum cinci ani când a reapărut pe piață bicicleta Pegas, puțini se gândeau că aceasta va reuși să țină pasul cu produsele de bună calitate din import care au condus, de fapt, la falimentul fabricii de la Zărnești.

Share

New Money 0 comentarii

Actualizat: 14.07.2017 - 15:22

Pegas electric? Acum cinci ani când a reapărut pe piață bicicleta Pegas, puțini se gândeau că aceasta va reuși să țină pasul cu produsele de bună calitate din import care au condus, de fapt, la falimentul fabricii de la Zărnești.

Dacă în 2012, Pegas încerca piața cu un model celebru în perioada comunistă, cel cu șa lungă și coarne înalte, cunoscută sub numele Kent, acum Andrei Botescu, șeful Atelierelor Pegas a anunțat lansarea bicicletelor electrice. Timp de cinci ani, Pegas a produs aproape 20 de noi tipuri de biciclete din toate segmentele de la modele pentru copii la cele clasice, de teren, de oraș și chiar din segmentul fat bike. La Electric Castle, eveniment care este în desfășurare la Cluj până duminică, Atelierele Pegas au prezentat noile modele de biciclete electrice care vor fi produse sub vechiul brand comunist.

Dacă în perioada de glorie, pe poarta unzinei din Zărnești ieșeau peste 150.000 de biciclete marca Tohan (fabricate încă din 1948) și Pegas (intrate pe linia de fabricație în 1972). Acum, la 45 de ani de la apariția primului Pegas, bicicleta nu numai că a fost reinventată, dar s-a ales și cu un motor electric care să o țină pe șosea cel mult 70 de kilometri.

Citiți continuarea aici.

Citește totul despre:

Comentarii

loading...
Loading...
loading...