Trenuri întârziate din cauza unor cabluri furate

Circulația trenurilor pe rutele Lehliu - Săruleşti (Magistrala Bucureşti-Constanţa) şi Călineşti - Goleşti (tronsonul Titu-Goleşti) se desfăşoară în condiţii speciale. Hoții au furat 50 de relee, după ce au devastat dulapurile instalaţiilor de dirijare.

Share

Iulia Iancu 0 comentarii

Actualizat: 06.11.2017 - 11:49

Circulația trenurilor pe rutele Lehliu - Săruleşti (Magistrala Bucureşti-Constanţa) şi Călineşti - Goleşti (tronsonul Titu-Goleşti) se desfăşoară în condiţii speciale. Hoții au furat 50 de relee, după ce au devastat dulapurile instalaţiilor de dirijare. Momentan, funcționarea garniturilor de tren se desfășoară sub supravegherea personalului feroviar care dirijează traficul pe bază de comandă telefonică.

„Măsura a fost impusă după ce persoane necunoscute au tăiat cablul de alimentare a instalaţiei de dirijare a traficului între Călineşti - Goleşti, în vederea sustragerii, iar între Lehliu şi Săruleşti au furat 50 de relee, după ce au devastat dulapurile instalaţiilor de dirijare”, precizează CFR.

Până la înlocuirea componentelor sustrase şi remedierea deranjamentelor tehnice produse la instalaţiile de dirijare a traficului, trenurile înscrise în circulaţie pe cele două segmente de cale ferată vor acumula întârzieri în graficul de circulaţie de 10-20 de minute pe porţiunea afectată, întârzieri care modifică implicit şi ora de sosire la destinaţie.

Echipele de intervenţii ale CFR se află pe teren pentru înlocuirea componentelor feroviare sustrase şi remedierea defecţiunilor survenite la instalaţiile de dirijare a traficului, în urma savârşirii acestor acţiuni infracţionale.

Reprezentanţii companiei reamintesc faptul că achiţionarea materialelor feroase şi neferoase utilizate în activitatea feroviară este interzisă şi constituie contravenţie sancţionată cu amendă de la 20.000 lei la 40.000 lei, potrivit OUG 31/2011, iar cei care vor săvârşi această contravenţie vor achita, pe lângă amenda contravenţională şi un tarif cu titlu de tarif de despăgubire, în cuantum egal cu valoarea elementelor feroviare în cauză şi a manoperei aferente.

Citește totul despre:

Comentarii

loading...
Loading...
loading...