12.8 C
București
marți, 27 februarie 2024
AcasăTech3 greșeli comune într-o strategie SEO e-commerce

3 greșeli comune într-o strategie SEO e-commerce

Optimizarea Seo a magazinelor online este cea mai eficientă și bună tehnică pentru a obține clienți noi și a-i păstra pe cei existenți. Studiile efectuate au arătat că mai mult de jumătate dintre clienții online încep procesul de achiziție cu ajutorul unui motor de căutare. Astfel, optimizarea SEO în e-commerce este vitală pentru a obține trafic targetat și constant.

Din dorința de a avea un site cât mai bine optimizat și de a atrage utilizatori în mod constat se comit o serie de greșeli comune în strategie. Iată care sunt trei dintre ele și cum le poți evita.

Lipsa review-urilor

Dacă magazinul tău online nu are review-uri pentru produse din partea clienților, vei pierde o cantitate destul de mare din trafic. S-a demonstrat că mai mult de jumătate dintre clienții online citesc review-urile de la un anumit produs înainte de a face achiziția. Astfel, review-urile reprezintă o modalitate simplă de a obține conținut nou pentru paginile tale de produs în mod continuu.

Cum rezolvi această problemă?

Adaugă review-uri pentru paginile tale de produs. De asemenea, nu uita și de paginile de social media, mai ales de Facebook. Totodată, îndeamnă-ți clienții să lase review-uri la produsele pe care le cumpără.

Conținutul duplicat

Majoritatea oamenilor care dețin un magazin  online știu deja că oferirea unui conținut dublu va dăuna pozițiilor în motoarele de căutare. Chiar și așa, încă mai există site-uri care oferă un astfel de conținut, neștiind probabil cum să abordeze și rezolve această problemă.

Cum rezolvi această problemă?

Cu ajutorul unor tool-uri dedicate, precum semrush.com testează-ți site-ul. În funcție de problemele rezultate, ocupă-te de rezolvarea lor, însă ai în vedere și următoarele aspecte:

  • Sindicalizarea conținutului
  • Folosirea redirectului 301.
  • Pagini goale
  • Folosirea de domenii puternice, cu un conținut specific pentru țara respectivă

Viteza de încărcare a paginilor site-ului slabă

Google folosește viteza de încărcare a paginilor unui site ca parte integrată din algoritmul său. Astfel, viteza de încărcare este esențială atât pentru optimizarea SEO, cât și pentru experiența utilizatorilor.

Un site de e-commerce se poate încărca greu din cauza platformelor aglomerate, a imaginilor cu dimensiuni mari sau a hostingului și serverelor care au viteza redusă.

Cum rezolvi această problemă?

Folosește o rețea de redare de conținut sau Content Delivery Network (CDN). Utilizarea CDN este o soluție ieftină și eficientă care te ajută să crești viteza de încărcare a site-ului.

O altă soluție constă în redimensionare tuturor imaginilor existente.

În cazul în care nu știi care sunt exact problemele site-ului tău, poți verifica acest lucru cu ajutorul Page Site Insights. Toate greșelile din lumea Seo au o rezolvare numai dacă într-o agentie SEO din Bucuresti sunt specialiști cu o vastă experiență în domeniu. Doctor SEO este agenția care îți oferă servicii de calitate indiferent de tipul site-ului tău, chiar și pentru unul e-commerce.

Cele mai citite

S-a descoperit ascunzătoarea lui Big Brother de la Bruxelles!

Cititorii noștri sunt deja familiarizați cu ceea ce înțelegem noi prin sintagma “statul de drepți,” un antonim al statului de drept - ființând ca...

Declarațiile lui Gică Hagi, înaintea meciului cu Universitatea Cluj

Gheorghe Hagi este încrezător că formaţia sa, Farul Constanța, are capacitatea de a câştiga în deplasare cu Universitatea Cluj, chiar dacă va fi o...

Ajutoarele de stat plătite companiilor din România în 2023 reprezintă 2% din PIB

Companiile economice din România au beneficiat de ajutoare de stat plătite în cursul anului 2023 în valoare totală de circa 29,5 miliarde lei, aproximativ...
Ultima oră
Pe aceeași temă