Dacia Logan MCV a fost supusă testelor de siguranță EuroNCAP, la un an de la lansarea sa pe piață. Break-ul autohton a obținut doar 3 stele dintr-un maximum de 5 posibile.
După ce Sandero era lăudat anul trecut pentru cele 4 stele obținute, versiunea break a Loganului a dezamăgit la testele EuroNCAP. Totuși scorul mic vine și din faptul că fiind un model mai de grabă low-cost MCV-ul nu dispune de unele sisteme de siguranță disponibile pe mașinile mai scumpe. Astfel la acest capitol a primit doar 38% din punctajul maxim.
Cel mai bun capitol pentru MCV îl reprezintă protecția pasagerilor copii, cu un punctaj de 75%, respectându-și astfel statutul de mașină de familie.
La protecția adulților mașina a primit un procentaj de 57%, probleme mai mari apărând la impactul lateral, când airbag-urile s-au deschis nepotrivit și la testul cu stâlpul.
Protecția pietonilor, în caz de impact, a fost notată cu un procentaj de 55%.
Logan MCV este construit pe o platformă a Renault veche de 12 ani. Cel mai bun rezultat obținut de un model Dacia în istoria EuroNCAP a fost cea de a doua generație a lui Sandero, testată în 2014 și notată cu 4 stele.
De această dată, Logan MCV a avut de trecut criterii mult mai riguroase decât cele din trecut, la care a fost supus hatchback-ul Sandero.
În această toamnă Reanault anunța că, pentru a eficientiza costurile, ia în calcul renunțarea la unul dintre modelele Dacia: Logan MCV, Lodgy say Dokker.