Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosiți site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor. În cazul în care alegeți să continuați să utilizați website-ul nostru, sunteți de acord cu utilizarea modulelor noastre cookie.

FOTO BMW a lansat primul său SUV electric: Zinoro 1E, MADE IN China!

BMW a lansat în cadrul Salonului Auto de la Guangzhou, China, un model istoric pentru flota sa de vehicule. Cu toate că ne-am fi aşteptat să fie construit în Germania, primul SUV electric al bavarezilor, denumit ...

Share

Victor Gavril 0 comentarii

22.11.2013 - 13:58

BMW a lansat în cadrul Salonului Auto de la Guangzhou, China, un model istoric pentru flota sa de vehicule. Cu toate că ne-am fi aşteptat să fie construit în Germania, primul SUV electric al bavarezilor, denumit Zinoro 1E, este un model "made in China", destinat exclusiv pieţei chineze.

Modelul, care seamănă foarte mult cu un BMW X1, este construit împreună cu partenerii chinezi ai nemţilor, Brilliance şi va fi comercializat sub marca Zinoro, lansată special pentru vehicule cu propulsie electrică, potrivit Car News China. Ceea ce-l diferenţiază pe Zinoro 1E de un crossover BMW X1, la nivel estetic, sunt câteva modificări, precum renunţarea la grila, consacrată sub forma a doi rinichi, care contribuia decisiv la aspectul de bot de rechin al părţii fontale.

Tehnologia folosită de maşina produsă în China este cea a noului BMW i3, lansat în această toamnă. Motorul este acelaşi, de 170 CP şi un cuplu de 250 Nm, fiind propulsat de trei baterii Li-ion. Spre deosebire de compacta electrică i3, amplasarea celei de-a treia baterii, la Zinoro 1E, este mai puţin inspirată, luând din spaţiul portbagajului. Cu toate acestea capacitatea acestuia este de circa 300 litri.

Zinoro nu are nimic din agilitatea surorilor sale de la BMW şi nici nu se apropie de electricul i3 atunci când vorbim despre performanţe. Cu o viteză maximă limitată la doar 130 km/h şi o greutate de aproape 2 tone, ceea ce trece pe primul plan este autonomia de 150 km, destul de decentă pentru folosirea maşinii în mediul urban, respectiv în drumuri scurte în afara oraşului. Bateriile se încarcă în şapte ore jumătate. 

Citeşte şi BMW aruncă în lupta cu Mercedes un nou brand auto: ZINORO

Printre dotările standard se numără: sistem de navigare, sisteme de conectare precum Bluetooth, senzori de ploaie, scaune electrice încălzite şi desigur sisteme de siguranţa, ca ESP, PSS sau monitorizarea presiunii pneurilor.

Modelul, care cel mai probabil va avea un preţ piperat, a fost lansat de BMW mai mult pentru a construi imaginea noului său brand în China şi nu pentru a fi un succes comercial, cu toate că apetitul chinezilor pentru maşini premium este unul foarte ridicat. Pe de altă parte modelele electrice încă nu au cunoscut popularitatea în China.

Zinoro 1E va fi lansat, pe piaţa chineză, în luna martie a anului viitor. Oficialii BMW nu exclud ca marca Zinoro să ajungă şi pe alte pieţe.

Brandul Zinoro, care în China se va numi Zhi Nuo, este rezultatul unui joint-venture între BMW şi producătorul chinez, Brilliance, fiind deţinut de cei doi producători în proporţie de 50%-50%. Mercedes are un parteneriat asemănător în China, împreună cu producătorul BYD, pentru brandul local Denza.

Citește totul despre:

Comentarii

loading...