13.1 C
București
vineri, 19 aprilie 2024
AcasăSpecialUnde puteti reclama serviciile turistice din zonele montane

Unde puteti reclama serviciile turistice din zonele montane

Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor (ANPC) organizeaza, pana pe 23 decembrie 2009, Comandamentul de iarna, prin intermediul caruia se vor verifica serviciile turistice din statiunile montane.

Presedintele ANPC, Constantin Cerbulescu, a anuntat ca, in vederea asigurarii informarii si protectiei turistilor care isi vor petrece sarbatorile de iarna in statiunile montane, comisarii vor controla spatiile de cazare, unitatile de alimentatie publica si operatorii economici care ofera servicii de agrement si inchiriaza echipament pentru sporturile de iarna.
Sediile Comandamentului de iarna, care vor fi deschise zilnic, intre orele 10.00 si 18.00, de luni pana sambata si duminica, intre orele 10.00 si 16.00, au sediile la Primaria Sinaia (pentru verificarea reclamatiilor referitore la comercianti din statiunile Sinaia, Azuga, Busteni si Poiana Tapului – telefon: 0244-314015), la Pensiunea "Popasul Reginei", (pentru Bran si Moeciu – telefon: 0771-743185), la Predeal (pentru statiunea Predeal – telefon: 0771-743183) si la Comisariatul Judetean pentru Protectia Consumatorilor (CJPC) Brasov (pentru Brasov si Poiana Brasov – telefon: 0258-413951).

 

Comisarii vor primi reclamatiile din partea turistilor la sediile Comandamentului, dar vor realiza si controale tematice in hotelurile si pensiunile din statiunile respective, pentru prevenirea eventualelor nemultumiri ale clientilor, precum si informarea consumatorilor si consilierea operatorilor economici. De asemenea, in toata aceasta perioada, la nivel national, Comisariatele Judetene pentru Protectia Consumatorilor care au statiuni turistice pe raza judetelor de care raspund vor desfasura controale in vederea asigurarii conditiilor optime pentru primirea turistilor.

» Permanenta
Turistii care vor intampina probleme in statiunile din Romania dupa data de 23 decembrie 2009 pot sesiza Comisariatele Judetene pentru Protectia Consumatorilor, care vor asigura un serviciu de permanenta pe toata durata sarbatorilor de iarna. Se pot obtine informatii privind modalitatea de a adresa o sesizare sau o reclamatie in atentia CJPC la telefonul INFO CONSUMATOR: 0800.080.999.

Valentina Grigore
Valentina Grigorehttp://valentina-grigore
Valentina Grigore, sef departament Social
Cele mai citite

Litoralul românesc are o nouă stațiune: Mamaia Nord

Plajele naturale largi, cu nisip fin, spațiile de cazare noi sau proaspăt renovate, evenimentele pregătite special pentru sezonul 2024 și o gamă extrem de...

Declarațiile lui Ştefan Târnovanu înaintea derby-ului cu Rapid

Ştefan Târnovanu, portarul liderului FCSB, spune că formaţia sa este favorită la câştigarea derby-ului de sâmbătă, cu Rapid, şi că este deja cu gândul...

Marseille, Atalanta, AS Roma și Bayer Leverkusen s-au calificat în „careul de ași” al Europa League

Olympique Marseille, Atalanta Bergamo, AS Roma și Bayer Leverkusen s-au calificat joi seară în semifinalele Europa League, după meciurile din manşa secundă a „sferturilor”. Liverpool...
Ultima oră
Pe aceeași temă