In strategiile de marketing castiga teren solutiile care nu doar promit viralizarea, ci o si garanteaza. Influencer Marketing-ul nu este doar o unealta inteligenta, care iti genereaza return-of-investment, este solutia care te ajuta sa castigi increderea clientului tau si, pe termen lung, sa urci pe podiumul love-brand-urilor.
Totodata, in era vitezei, cand decizia clientului nu mai este atat de previzibila, cum vorbesti pe limba lui? Iti eficientizezi comunicarea folosind un software marketing automatizat, care iti permite sa trimiti mesaje personalizate si relevante – astfel ca marketingul automatizat devine „magia” care face ca sageata sa loveasca direct la tinta.
Ce alegi?
Ce faci cand vrei sa-ti cumperi o masina? Research, evident. Ai la indemana toate tool-urile erei internetului, site-uri, Social Media, forumuri si, nu in ultimul rand, parerile celor din jurul tau. Totusi, parca o parere avizata din partea cuiva care testeaza masini ca ocupatie principala cantareste ceva mai mult. Felicitari, tocmai ai luat in calcul parerea unui Influencer! Un Influencer este de obicei „un personaj cunoscut” cu o „fata prietenoasa”, care se adreseaza unei anumite nise de consumatori si care are un impact semnificativ in a influenta puterea de cumparare a respectivei nise. Fie ca vorbim despre celebritati din mass-media, fie ca vorbim despre bloggeri, vloggeri, instagrammeri si asa mai departe, Influencerii se bucura de notorietate si au avantajul de a beneficia si de increderea comunitatii careia i se adreseaza.
3 stereotipuri de Influenceri stabilite in urma mai multor sondaje realizate in mediul online romanesc
Profesionistii – oamenii consacrati intr-un anumit domeniu (media, IT, medical, etc), care si-au creat o imagine datorita know-how-ului si a informatiilor extrem de relevante din domeniul lor.
Bloggerii – oamenii obisnuiti care in timp si-au construit efectiv statutul de Influenceri prezentand constant informatii dintr-un anumit domeniu (gatit, fashion, etc.) pana si-au castigat o anumita nisa si renumele.
Celebritatile locale – persoanele publice, vesnic prezente la TV, care au gasit inca un canal de comunicare cu fanii in mediul online.
Care solutie e mai eficienta?
Raspunsul corect? Ambele. Insa indiferent care este obiectivul campaniei tale, ai nevoie mai intai sa identifici segmentele tinta carora te adresezi. Iar segmentarea este una dintre caracteristicile principale ale oricarui soft de marketing automation. In plus, un soft de marketing automatizat iti va oferi posibilitatea de a optimiza campaniile astfel incat sa economisesti timp si bani comunicand pe canalele cele mai potrivite. De exemplu, poti derula o campanie dedicata utilizatorilor de mobil folosind emailul sau canalele de social media. Solutiile de marketing automation au rolul de-a anticipa comportamentul clientilor, bazandu-se pe comportamentul lor anterior. Astfel tu vei putea livra o comunicare unitara si personalizata in functie de audienta. Clientul nu este „bombardat” cu informatii inutile, ci i se ofera exact ceea ce i-ar atrage atentia, in mediul in care se simte acesta confortabil. Si toata lumea este fericita!
Vrei mai multe informatii?
Printre cei 10 speakeri ai celei de-a 9a editii a Conferintei „Marketing in Direct”, unde tema de mai sus este dezbatuta pe 26 Septembrie la Clubul Diplomatic Bucuresti, se numara Mikey Hash (Vloggerul nr 1 din Romania & Antreprenor), Radu Moraru (Nasul.tv & Antreprenor), Serban Huidu (owner ‚Cronica Carcotasilor’ & Co-owner cronicipebune.ro), Adina Necula (Beauty Specialist & Founder LadyLike), Dana Sota (Beauty & Wellness Consultant), Laura Giurcanu (Blogger), Geanina Staicu-Avram (food blogger Jamilacuisine.ro). Moderatorul editiei va fi Laura Dragomir (Comunicare & Public Speaking).
Mai multe detalii pe www.marketingindirect.ro