17.3 C
București
duminică, 12 mai 2024
AcasăSpecialPrima Şcoală de Comunicare Starcom la Braşov

Prima Şcoală de Comunicare Starcom la Braşov

La doar trei săptămâni de la ultima întâlnire a studenţilor braşoveni cu specialiştii unei mari agenţii de publicitate internaţionale, un alt eveniment al Şcolii de Comunicare Braşov se va desfăşura în 5 şi 6 aprilie.

Starcom MediaVest Group lansează în premieră la Braşov Şcoala de Comunicare Starcom la iniţiativa Facultăţii de Sociologie şi Comunicare a Universităţii TRANSILVANIA. Tinerii studenţi sau masteranzi, pasionaţi de acest domeniu şi aflaţi la începutul carierei, vor avea ocazia să interacţioneze cu specialiştii în media şi comunicare ai Starcom, precum şi cu experţi din companii multinaţionale.

Starcom MediaVest Group, parte din cea mai mare reţea media din lume SMG Worldwide, vine cu o experienţă de mai bine de un deceniu în industria românească de comunicare şi specializări diverse ale departamentelor şi oamenilor săi precum Consumer Understanding, Inovaţie, Digital, Planning, Buying sau Proiecte Speciale. Pe durata celor două zile de workshop-uri, specialiştii Starcom vor dezvălui participanţilor din experienţa şi cunoştinţele lor pentru a îi ajuta să pună în practică cele învăţate de-a lungul anilor teoretici din perioada şcolii. Cursurile vor fi variate, practice şi interactive şi îşi propun să acopere teme variate: de la online media şi managementul reţelelor sociale, la introducerea de proiecte speciale pe TV şi a tehnicilor creative de înţelegere a consumatorului.

Apreciem foarte mult iniţiativa Facultăţii de Sociologie şi Comunicare şi ne-am alăturat cu bucurie acestui demers admirabil. Aşteptăm cu entuziasm întâlnirea cu studenţii braşoveni. Cândva am fost şi noi în locul lor. De aceea înţelegem nevoia lor de insighturi, despre ce înseamnă cu adevărat să practici această meserie şi ce presupune ea. Ne-am dori să le transmitem nu doar experienţele noastre, cât şi pasiunea pe care noi o avem pentru acest domeniu. – a declarat Alexandra Iavorschi, Managing Director Starcom MediaVest.

Colaborarea cu STARCOM Media a început acum un an, în urma unei vizite pe care am făcut-o cu studenţii Facultăţii de Sociologie şi Comunicare la Noaptea Agenţiilor. După acea vizită de „10 minute” care a durat peste două ore am primit promisiunea unei vizite a specialiştilor Starcom la Braşov, iar în vară, mai mulţi studenţi de-ai noştri au efectuat un stagiu de practică în cadrul agenţiei din Bucureşti. Întâlnirea cu şapte profesionişti ai unei mari agenţii de media şi alţi trei reprezentanţi ai unor mari companii multinaţionale reprezintă o mare ocazie pentru studenţii braşoveni să „devoreze” informaţii şi practici din „lumea reală” a comunicării. – a declarat Florin Nechita, lector la Facultatea de Sociologie şi Comunicare a Universităţii Transilvania din Braşov şi director al proiectului Şcolii de Comunicare Braşov.

Printre vorbitorii din cadrul Şcolii de Comunicare Starcom se numără: Alexandra Iavorschi – Managing Director Starcom MediaVest Group, Alexandra Iordăchescu – Digital Strategist, Brânduşa Guraroşie – Special Projects Manager, Andreea Lupu – Head of Kraft Brands, Valeriu Galani – Account Director, Corina Bernschutz – Innovation Director, Rodica Mihalache – Head of Consumer & Business Insights. Totodată cursanţii vor avea ocazia să cunoască şi experţi din partea unor companii multinaţionale importante de pe piaţa locală precum Alin Popescu – Brand Operations Integration Manager BabyCare & Digital Expert.

https://docs.google.com/forms/d/1wl_lUpYW74ukSETwDFQw4o8e_pNN-Qzb1MwE1tGc5rk/viewform , Denisa Mihai – Corporate Responsibility Projects Specialist Avon şi Mihaela Maftei – Acting Brand Coordinator Poiana.

Organizatorii vor folosi şi la această nouă ediţie a Şcolii de Comunicare Braşov oportunitatea de a promova valorile şi atracţiile turistice ale Braşovului în rândul participanţilor şi a invitaţilor din Bucureşti. În primele două ediţii, aceştia au avut ocazia să cunoască mai bine Biserica Neagră, Fundaţia pentru Cultură şi Patrimoniu Forum ARTE şi Casa Sfatului. La evenimentul de săptămâna viitoare, atenţia se va îndrepta şi către Muzeul Prima Şcoală Românească.

Pentru că în 5 aprilie elevii se vor afla la finalul „Şcolii Altfel”, primul workshop din cele nouă va fi deschis şi elevilor de liceu aflaţi în căutarea unor răspunsuri despre posibile cariere pe care ar putea să le urmeze în viitor. Workshop-urile se vor desfăşura în Aula Universităţii TRANSILVANIA şi în corpul T, în zilele de 5 şi 6 aprilie. Pentru obţinerea mai multor informaţii şi detalii despre acest eveniment se poate accesa pagina de Facebook a Şcolii de Comunicare din Braşov.

Şcoala de Comunicare Starcom este cel de-al treilea eveniment dintr-o serie de acţiuni similare organizate de Facultatea de Sociologie şi Comunicare a Universităţii Transilvania, reunite sub denumirea de Şcoala de Comunicare de la Braşov.

Cele mai citite

Exclusiv: Analistul Adrian Negrescu, despre legea evaziunii fiscale: ,,Statul reușește să obțină doar 1-2% din prejudiciile din dosarele penale”

Legea evaziunii fiscale, cunoscută ca legea Ciucă-Ciolacu, împarte românii în tabere și anume cei care văd această măsură ca fiind una utilă în lipsă...

Două jucătoare din România, în optimile de finală ale turneului de la Roma

România are două jucătoare calificate în optimile de finală ale turneului WTA de la Roma, după ce Sorana Cîrstea și Irina Begu și-au câștigat...

Exclusiv: Analistul Adrian Negrescu, despre legea evaziunii fiscale: ,,Statul reușește să obțină doar 1-2% din prejudiciile din dosarele penale”

Legea evaziunii fiscale, cunoscută ca legea Ciucă-Ciolacu, împarte românii în tabere și anume cei care văd această măsură ca fiind una utilă în lipsă...
Ultima oră
Pe aceeași temă