30.1 C
București
duminică, 2 iunie 2024
AcasăSpecialPREMIERĂ Toyota construieşte o maşină LIVE, pe Twitter. Vezi cum prinde viaţă...

PREMIERĂ Toyota construieşte o maşină LIVE, pe Twitter. Vezi cum prinde viaţă modelul!

Toyota construieşte, în premieră mondială, o maşină, chiar în faţa a milioane de utilizatori. Toyota foloseşte reţeaua de socializare Twitter pentru a ţine la curent fanii din întreaga lume cu etapele prin care trece un model hibrid, Auris. Transmisia va fi live miercuri, 19 iunie, începând cu ora 8 (România) pe contul său, conform autonews.com.

Fanii pot urmări construcţia modelului pe contul ToyotaFactory, acolo unde miercuri sunt postate în direct sute de imagini, clipuri şi descrieri ale fiecărui proces prin care trece modelul, începând de la modelarea oţelului brut până la pregătirea maşinii pentru a fi livrată catre clienţi. Construcţia modelului are loc la uzina din Burnaston, Marea Britanie.

“Vrem să comunicăm nivelul de calitate la care sunt construite maşinile noastre chiar şi celor care nu sunt implicaţi în producţia auto, iar această campanie este un mod potrivit pentru a face acest lucru”, spune Scott Brownlee, şeful departamentului de social media al Toyota în Marea Britanie.

Fabricat pe Twitter

Acţiunea Toyota de pe cunoscuta reţea de socializare va urmări nu mai puţin de 325 procese prin care trece fiecare model în drumul său spre a deveni o maşină. Câteva dintre aceste procese sunt decuparea oţelului, vopsirea, asamblarea plasticelor sau controlul calităţii.

Pe parcursul întregului proces de producţie reprezentanţi ai Toyota vor interacţiona cu fanii pe contul de Twitter, astfel că aceştia vor putea cere informaţii în direct. Totuşi cu privire la acţiunea de transparentizare a procesului de fabricaţie rămâne de văzut câte secrete va dezvălui producătorul japonez.

Campania de comunicare online a Toyota vine într-o perioadă în care tot mai mulţi producători auto îşi îndreaptă atenţia către mediul de socializare interactiv de pe internet. Spre exemplu marca Dacia a început anul acesta să vândă maşini în Franţa inclusiv prin intermediul internetului. Iar Chevrolet a lansat de curând în Europa modelul Captiva prin intermediul platformei YouTube.

Cu toate că Brownlee nu a dat mai multe detalii despre aşteptările pe care le are de la această campania unul dintre scopurile urmărite ar putea fi creşterea fanilor din mediul online şi transmiterea către aceştia a valorilor mărcii Toyota. 

Rămâne de văzut dacă modelul construit va fi considerat drept unul mai special şi va fi scos la licitaţie sau dacă proprietarul va avea în maşina sa şi vreo distincţie cu mesajul “fabricat pe Twitter” sau “fabricat online”. 

 

 

 

Cele mai citite

Simone Tempestini s-a impus în Raliul Maramureşului

Simone Tempestini, campionul naţional en titre, a câştigat, sâmbătă, Raliul Maramureşului, etapa a treia a Campionatului Naţional de Raliuri. Echipajul Simone Tempestini/Sergiu Itu (Porsche 997...

Ce fac politicienii dați în mintea copiilor, de 1 Iunie

Ilustrație: Marian Avramescu Ziua Internațională a Copilului, 1 Iunie, se încadrează, anul acesta, în perioada campaniilor electorale din România pentru alegerile locale și pentru...

Kylian Mbappe va deveni jucătorul celor de la Real Madrid. Actele au fost semnate

Suporterii lui Real Madrid s-au bucurat sâmbătă de câștigarea celui de-al 15-lea trofeu în Liga Campionilor, iar duminică au primit o veste și mai...
Ultima oră
Pe aceeași temă