Clienţii s-au concentrat anul acesta pe mobilarea şi decorarea sufrageriilor, pe fondul unei modificări a comportamentului de consum. Ei au ieşit mai puţin în oraş şi au petrecut mai mult timp în propriile locuinţe, astfel că au investit în decorarea şi aranjarea camerelor principale. Vedem în continuare o creştere a gamei medii de sufragerii moderne, iar acesta reprezintă segmentul pe care vom continua să ne concentrăm.
Aceasta a fost declaraţia lui Lars Lund, country manager kika România, la conferinţa de presă organizată în această săptămână. Cu această ocazie, retailerul de mobilă şi decoraţiuni interioare a anunţat pregătirea pentru anul viitor a unor servicii precum comenzile online sau comenzile la telefon, cu livrare peste tot în ţară, la preţuri foarte bune.
Compania îşi va lărgi, de asemenea, gama de canapele aflate pe stoc şi portofoliul de decoraţiuni, cu mai multe opţiuni de stil şi materiale în colecţia de perdele.
Canapelele ocupă cea mai mare pondere în vânzările kika, anul trecut vânzările de canapele crescând cu 27%, iar anul acesta cu 3%. Cele mai bine vândute game sunt Exit (foto), care a înregistrat un avans de 50%, Avignon (39%) şi modelul 2835 (28%). Tot creşteri la vânzări au înregistrat şi decoraţiunile (10%), dar şi accesoriile de bucătărie (17%), băile (10%) şi camerele de copii cu paturi supraetajate (9%). Pentru sărbători, s-a amenajat la parterul magazinului cel mai frumos Târg de Crăciun cu o gamă extinsă de decoraţiuni, clienţii fiind aşteptaţi şi cu brazi naturali, alături de decoraţiunile de sezon.