11 C
București
sâmbătă, 4 mai 2024
AcasăSpecialÎncepe sezonul târgurilor

Începe sezonul târgurilor

Mâine se dă startul celei de-a 59-a ediţii a Târgului Naţional de Îmbrăcăminte – Încălţăminte Tinimtex.

Camera de Co­merţ, Industrie, Navi­gaţie şi Agricultură Cons­tanţa (CCINA Cons­tan­ţa), în parte­neriat cu Consiliul Jude­ţean Constanţa (CJC), organizează, în perioada 19-23 februarie 2014, cea de-a 59-a ediţie a Târgului Naţional de Îmbrăcăminte-Încălţăminte Tinimtex. Târgul se desfăşoară la Pavilionul Expoziţional şi la Centrul de Afaceri Eurolitoral, din staţiunea Mamaia, pe o suprafaţă totală de 5.500 mp, şi reuneşte 230 de firme, producători şi comercianţi de îmbrăcăminte şi încălţăminte din întreaga ţară, majoritatea acestora fiind participanţi fideli ai acestui eveniment.

În cadrul târgului, producătorii ce prezintă, la fiecare ediţie, colecţii noi şi diversificate, au, pe de o parte, prilejul de a întâlni comercianţii din domeniu, iar pe de altă parte, iau contact direct cu publicul larg interesat de acest segment de piaţă. Colecţiile, din 2014, ale producătorilor români, aduc cele mai noi tendinţe în atenţia publicului constănţean, cât şi sectorului business, reprezentat de profesioniştii din domeniu. După expoziţiile internaţionale de contractări din Berlin, Paris, Londra şi alte capitale europene vine rândul Târgului Tinimtex să promoveze noile tendinţe pentru primăvara anului 2014. Printre elementele de marcă ale colecţiei se regăsesc: tricotajele, ce au fost preferatele sezonului rece, dar rămân la modă, atât pentru primăvară, cât şi ­pentru vară. Sub sloganul „PINK is the new black’’ în materie de încălţăminte, bluze, rochii şi paltoane, noile colecţii prind viaţă prin culori precum: rozul, verdele pal, albastrul deschis.

Din totalul participanţilor, circa 70% sunt producători, iar comercianţii sunt circa 30%. Ponderea firmelor pe judeţe sunt: Bucureşti – 25%, Constanţa – 10%, Iaşi – 15%, Arad – 10%, Braşov – 5%, Neamţ – 7%, Suceava – 5%, Satu Mare 3%, Hunedoara, Harghita, Sibiu, Covasna, Argeş, Prahova, Brăila – 20%. Circa 7% din firme sunt la prima participare.

Program şi amplasare

Producătorii vor expune la pavilionul expoziţional parter (îmbrăcăminte adulţi), pavilionul expoziţional etaj ­(îmbrăcăminte adulţi şi copii, lenjerie, home&deco, ­accesorii), Centrul de Afaceri Eurolitoral (îmbrăcăminte din ­piele şi blană, genţi şi accesorii, încălţăminte, lenjerie de pat). Programul de vizitare este, în perioada 19 – 22 februarie, între 10.00 şi 19.00, iar duminică, 23 februarie, între 10.00 şi 16.00.

Târgul se deschide mâine

Cele mai citite

Povestea șeicilor liberali veniți să se scalde în manelele din Dâmbovița

Ilustrație: Marian Avramescu Pentru ca oamenii de rând să nu poată fi invidioși pe călătoriile președintelui Klaus Iohannis și pe cele ale președdintelui Partidului...

Mihai Viteazul a fugit ca Vijelie de pe cortul de AUR, ca să-i facă loc lui Uraganul să împartă Salam pentru adepții partidului

Ilustra'ieȘ Marian Avramescu Pentru a elimina orice urmă de revoltă ale fanilor marilor domnitori ai principatelor române, istoria se poate modifica, de dragul adepților...
Ultima oră
Pe aceeași temă