14 C
București
luni, 6 mai 2024
AcasăSpecialFratii Micula tintesc sus cu apa plata

Fratii Micula tintesc sus cu apa plata

Fratii Micula au relansat sambata Izvorul Minunilor, intr-o noua forma, cu o noua eticheta care va beneficia de o noua campanie  de promovare. Campania se bazeaza pe legendele care circula in Stana de Vale, legate de Izvorul Minunilor si are drept slogan "Izvorul Minunilor-Apa de legenda". Fratii Micula vor investi, in promovarea apei minerale circa 10 milioane de euro in urmatorii doi ani.
Noua imagine sub care va fi comercializata apa minerala Izvorul Minunilor a fost prezentata prin intermediul unui spectacol organizat chiar in inima muntilor, la Stana de Vale, in zona izvorului de unde provine apa imbuteliata de fratii Micula. Organizatorii au recreat o atmosfera de legenda in jurul Izvorului Minunilor, unde, pe doua ecrane gigantice a fost vi-zionat in premiera clipul publicitar al campaniei. "Aici circula legende vechi de 200 de ani. Exista o legenda despre iubirea creatoare, dintre Printul Focului si Printesa Ghetii, care a dat viata izvorului minunilor", a declarat Viorel Micula, proprietarul European Drinks, si cel care a avut ideea relansarii apei minerale, sub aceasta forma. Potrivit lui Micula, a fost nevoie de doi ani de cercetari si de studii, pentru schimbarea imaginii Izvorului Minunilor.
Apa minerala plata este imbuteliata, incepand  de sambata intr-o sticla noua, cu o noua eticheta, pe care sunt reprodusi cei doi eroi ai legendei, Printul Focului si Printesa Ghetii. "Ne asteptam la o crestere a vanzarilor, in urmatorii doi ani, de cel putin 20%. Tot proiectul ne va costa peste zece milioane de euro", a precizat Viorel Micula. Potrivit fratilor Micula, de la lansarea apei minerale Izvorul Minunilor, European Drinks a investit in ea circa 35 de milioane de euro, iar in cinci ani de la lansarea pe piata romaneasca, a ajuns pe locul doi ca brand.

Cele mai citite
Ultima oră
Pe aceeași temă