Dacia a vândul anul trecut în Franţa 105.896 maşini noi, în creştere 12,9%, conferind mărcii o cotă de piaţă de 4,88%, potrivit datelor publicate de Asociaţia Constructorilor Francezi de Automobile. În 2013, marca Dacia a avut în Franţa o cotă de piaţă de 4,35%. Piaţa autoturismelor din Franţa a crescut anul trecut cu 0,5%, la 2,16 milioane de unităţi, informează Mediafax.
Vânzările de autoturisme ale grupului Renault, de care aparţine Dacia, au crescut anul trecut cu 5,5%, la 577.625 unităţi, iar cota de piaţă a urcat la 26,64%, de la 25,38% în 2013. Grupul Peugeot a înregistrat anul trecut o cotă de piaţă de 30,41%, iar Volkswagen de 11,85%. Doar mărcile Lancia, Jeep şi Lexus au consemnat în 2014 creşteri mai puternice ale înmatriculărilor de autoturisme noi comparativ cu Dacia, însă cu vânzări mult mai mici.
În luna decembrie, înmatriculările de autoturisme Dacia noi au scăzut cu 18,8%, la 8.386 unităţi, faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.
Piaţa franceză s-a contractat în decembrie cu 4,5%, la 200.089 unităţi.