Marile companii s-au obisnuit sa foloseasca staruri internationale pentru a-si vinde mai bine produsele si pentru a se plasa inaintea concurentei. In acest scop cele doua parti incheie contracte pentru sume fabuloase. Se intampla insa uneori ca intelegerea sa cada pentru ca, din diferite motive, firma nu mai vrea sa isi asocieze numele cu chipul vedetei.
» Solistului R&B, Chris Brown, i-a fost suspendat in aceasta luna contractul pentru celebrul producator de guma de mestecat Wrigley, dupa ce a fost acuzat de violenta de catre nu mai putin celebra sa prietena, Rihanna. Compania s-a declarat "ingrijorata de acuzatiile foarte serioase" si a intrerupt campania publicitara in care aparea tanarul.
» Castigatoarea Oscarului pentru rolul din "Monstru" (2003), Charlize Theron, a fost data in judecata de producatorul de ceasuri Swiss, dupa ce compania s-a plans ca actrita a incalcat contractul. Acesta prevedea ca Theron sa poarte doar ceasuri cu semnatura Raymond Weil din octombrie 2005 pana in decembrie 2006. Se pare ca vedeta a uitat acest lucru, aparand intr-o reclama pentru un parfum cu un ceas Dior.
» Teri Hatcher, unul din starurile serialului "Neveste disperate", a fost data in judecata de compania de cosmetice Hydroderm, care a acuzat-o ca nu a respectat contractul. Actrita ar fi folosit si recomandat produse ale altor firme pentru a-si mari buzele, in locul serului produs de firma care i-a dat 2.4 milioane dolari pentru promovare.
» Dupa ce a fost acuzat de viol in 2003, starul NBA, Kobe Bryant si-a pierdut banii pe care ii primea din partea firmei de ciocolata Nutella si a lantului de restaurante McDonald’s.
» In 1989, Pepsi a decis sa folosesca hit-ul Madonnei "Like a Prayer" intr-o reclama in care sa apara si vedeta. Firma a batut palma inclusiv pentru sponsorizarea turneului din 1990 al cantaretei. Numai ca la acea data compania nu vazuse inca videoclipul in care Madonna isi taie palmele cu cutitul si danseaza in mijlocul unor cruci in flacari. Mai multe grupuri religoase au boicotat compania, astfel ca aceasta a decis sa anuleze atat campania publicitara cat si intelegerea pentru sponsorizare.
» In 2003, Celine Dion a pus mana pe o suma mare facand reclama masinilor Chrysler. Firma a oprit insa campania publicitara dupa ce a ajuns la concluzia ca reclama este in asa fel conceputa incat pune in valoare mai mult cantareata decat masina. Intr-adevar, Dion nu numai ca a luat 14 milioane $ pentru reclama, dar si-a vandut foarte bine albumele in acea perioada.