10.9 C
București
vineri, 10 mai 2024
AcasăSpecialCaracatiţa Paul a debutat în lumea publicităţii

Caracatiţa Paul a debutat în lumea publicităţii

Caracatiţa prezicătoare Paul s-a lansat în lumea publicităţii, fiind protagonista unei campanii de comunicare ce aparţine unui lanţ de supermarket-uri din Germania, informează Der Spiegel în ediţia electronică, citata de Mediafax.

Potrivit agentului caracatiţei, Paul a mai primit alte 160 de oferte de colaborare din lumea publicităţii.

După ce s-a afirmat în timpul Cupei Mondiale, făcând previziuni corecte cu privire la toate rezultatele meciurilor selecţionatei Germaniei şi ghicind inclusiv câştigătoarea finalei, caracatiţa Paul, de la acvariul din Oberhausen, poate fi văzută în afişele publicitare ale Rewe, un lanţ de supermarket-uri.

Caracatiţa Paul a devenit celebră în toată lumea, inclusiv în Iran, unde preşedintele Mahmoud Ahmadinejad a acuzat octopodul că răspândeşte “propaganda occidentală şi supertiţiile” şi este un simbol al “decadenţei şi decăderii”.

Caracatiţa Paul a devenit, sub forma animată, şi o aplicaţie pentru telefoanele iPhone.

Cele mai citite

Putin a vrut să guste din Europa, de ziua ei, dar a rămas doar cu oastea, a Ungariei, într-o măsea

Ilustrație: Marian Avramescu Cu ocazia Zilei Europei / Ziua Victoriei, președintele Federației Ruse, Vladimir Vladimirovici Putin, a vrut să guste din Bătrânul Continent și...

Pentru că nu are talentul de ratangiu și simulator al fotbalistului român, Mbappe a răsuflat ușurat că PSG nu va disputa finala UCL cu...

Ilustrație: Marian Avramescu Fața nevăzută a fotbalistului-star francez Kylian Mbappe a avut un motiv foarte bun de bucurie după eliminarea formației pentru care încă...
Ultima oră
Pe aceeași temă