17.3 C
București
duminică, 12 mai 2024
AcasăSpecialBrandul turistic şi frunza de brusture

Brandul turistic şi frunza de brusture

Una dintre cele mai răspândite legende din Evul Mediu spune că, după ce au mâncat din pomul cunoaşterii, Adam şi Eva şi-au dat seama că sunt goi şi că şi-au făcut un veşmânt din frunze. Nici Biblia şi nici legenda medievală nu dau detalii despre croiala acestui veşmânt. Scopul veşmântului era clar: să acopere goliciunea purtătorilor. Probabil că Elena Udrea este o cunoscătoare a literaturii medievale, pe care o aprofundează, în limba latină sau în dialectul klingonian, după caz, împreună cu preşedintele Norvegiei şi cu regele Statelor Unite ale Americii. Iar in¬cluderea frunzei plagiate în brandul turistic al României are rolul de a ascunde goliciunea serviciilor din turismul românesc. Însă în Ardeal a apărut şi o sugestie pentru îmbunătăţirea logoului propus de agenţia selectată de ministerul Elenei. E vorba de schimbarea frunzei plagiate cu una de brusture. La ţară, frunza de brusture este folosită de oameni în diverse scopuri, inclusiv pentru igienă.

Cele mai citite

Șeful Lufthansa își exprimă frustrarea în legătură cu problemele Boeing

Întârzierile de livrare a avioanelor de la Boeing sunt „extrem de enervante” și costă Lufthansa foarte mulți bani, dar constructorul american de avioane ar...

Localnicii curăță apele la Roșia Montană

Localnici și susținători ai Roșiei Montane participă, în ziua de duminică, 12 mai, la prima din cele cinci campanii de ecologizare a malurilor apelor...

FCSB a primit medaliile și trofeul de campioană a României la fotbal. Gigi Becali preocupat de parcursul echipei în cupele europene

Finanţatorul echipei de fotbal FCSB, Gigi Becali, a afirmat, sâmbătă, după partida cu CFR Cluj, pierdută cu scorul de 0-1, la finalul căruia jucătorii...
Ultima oră
Pe aceeași temă