Studiul Voteaza-ti masina! – realizat de firma de cercetare Nielsen la cererea Medien Conferences – a demarat online si isi propune sa afle cat de multumiti sunt proprietarii si utilizatorii de masinile pe care le conduc si care sunt marcile si modelele preferate.
Spre deosebire de concursurile de tip „masina anului” sau alte evenimente in urma caruia publicul sau un juriu aleg masina/masinile, „Voteaza-ti masina!” este un studiu de piata, iar rezultatele sale sunt foarte bine ancorate in realitate, din moment ce respondentii sunt proprietarii sau utilizatorii unui anumit automobil.
Rezultatele acestui studiu vor oferi o imagine de ansamblu asupra pietei auto din Romania, stabilindu-se o ierarhie a marcilor in functie de preferintele conducatorilor auto. Acest studiu va arata care sunt cele mai iubite si dorite marci si modele din Romania, precum si informatii legate de liderii pe segmentele: design, dotari, satisfactie fata de service si fiabilitate etc.
Incepand cu anul 2012, studiul „Voteaza-ti masina!” – marca inregistrata Medien Conferences – va fi desfasurat anual.
Metodologie
Culegerea datelor pentru studiul „Voteaza-ti masina!” se desfasoara online in lunile iunie si iulie, prin intermediul unui chestionar online a carui completare necesita maximum 15 minute. Chestionarul poate fi accesat direct AICI, pe site-ul Medien Conferences sau pe site-urile partenerilor media.
Studiul vizeaza femei si barbati din mediul urban, cu varste intre 18 si 55 ani, care au permis de conducere de mai mult de 6 luni si care au condus mai mult de 2.000 km in ultimul an. Respondentii trebuie sa fie utilizatori ai aceleiasi masini, personale sau de serviciu, de cel putin 6 luni si maximum 8 ani, iar vechimea automobilelor evaluate nu este mai mare de 15 ani (minimum 1997 ca an de fabricatie al autovehiculului).
Despre Nielsen
The Nielsen Company este o companie globala de informatii si media cu o pozitie de lider de piata, avand marci recunoscute in informatia de marketing (ACNielsen), in masurare si informatie media (Nielsen Media Research) si in informatii de afaceri (Billboard, The Hollywood Reporter, Adweek) si targuri de profil. Compania este prezenta in peste 100 de tari, cu sediul central in Haarlem, Olanda si New York, USA si in Romania, incepand cu anul 1993.
Despre Medien Conferences
Medien Conferences este divizia de evenimente business a grupului Medien Holding. Medien Conferences organizeaza evenimente dedicate mediului de afaceri din diverse domenii precum: energie, infrastructura & transporturi, FMCG & retail, asigurari, financiar-bancar, agricultura, IT & telecom, home & deco. Portofoliul Medien Holding include cotidianul Romania libera, site-ul www.romanialibera.ro, saptamanalul de satira Academia Catavencu si site-ul www.acadaemiacatavencu.info, Hiparion Publishers (revistele Hiparion – „Caminul”, „Casa Mea”, „Domus” si „Planul Casei Mele”, revista de B2B „Unelte si echipamente”, site-ul www.casamea.ro), tipografia United Print, agentia de comunicare branding si corporate media Corporate Media Publishing si divizia de evenimente business, Medien Conferences.
Persoane de contact:
Catalina Laschon, Research Manager, catalina.laschon@nielsen.com, +40 733 450 972
Andreea Paun, Project Executive, andreea.paun@medienholding.ro,