32.2 C
București
miercuri, 24 iulie 2024
AcasăSpecial9 alimente care te ajută să arăţi mai bine dezbrăcată

9 alimente care te ajută să arăţi mai bine dezbrăcată

Fie că îţi doreşti să slăbeşti câteva kilograme pentru a arăta cât mai bine pe plajă în costumul de baie, sau vrei să îţi menţii greutatea dar să îţi tonifici corpul, există unele alimente care te pot ajuta să te simţi şi să arăţi sănătoasă şi frumoasă chiar şi fără haine pe tine, scrie ivillage.com.

Lapte şi brânză

Alimentele cu un conţinut scăzut de grăsimi, dar bogate în calciu te pot ajuta să slăbeşti pe termen lung. Un studiu publicat în British Journal of Nutrition a constatat că femeile obeze care au dublat aportul zilnic de calciu de la 600 de miligrame la 1.200 de miligrame pe parcursul a 15 săptămâni au pierdut în medie cinci kilograme, fără să reduci caloriile! Iaurtul simplu scăzut de grăsimi îţi oferă proteine bune pentru musculatură şi conţine mai puţin zahăr decât alte tipuri. În plus faţă de dezvoltarea muşchilor, calciul te poate ajuta să ai un păr lung, puternic şi frumos, deoarece părul este format aproape numai din proteine.

Vită

Proteinele pure sunt cele mai bune pentru dezvoltarea masei musculare. Carnea de vită cumpărată din magazin conţine o cantitate mare de acizi graşi Omega-6 şi Omega-3 deoarece majoritatea vitele sunt hrănite cu cereale. Acest tip de carne de vită conţine, de asemenea, acid linoleic conjugat, iar studiile au demonstrat că acesta ajută la reducerea grăsimii de pe burtă şi la construirea unei musculaturi tonifiate.

Ardei gras

Ardeii roşii au un nivel ridicat de vitamine antioxidante A şi C, potrivit lui James Hill, director al Centrului pentru Nutriţie de la Universitatea din Colorado. Ardeii verzi şi galbeni conţin mai puţină vitamina A, dar toate tipurile de ardei au un conţinut caloric scăzut şi conţin fibre, de aceea reprezintă o gustare excelentă care îţi taie pofta de mâncare.

Varza de Bruxelles

Seleniul este un mineral vital care elimină surplusul de radicali liberi din corp şi te protejează împotriva bolilor de inimă, diabetului de tip 2 şi cancerului, spune medicul Matei Kadey. O ceaşcă de varză de Bruxelles conţine de două ori mai mult seleniu decât, de exemplu, o ceaşcă de suc de fructe. „Glanda tiroidă nu poate să producă anumiţi hormoni fără seleniu, iar hormonii tiroidieni controlează metabolismul fiecărei celule din corpul tău şi ajută la funcţionarea întregului organism”, spune Kadey.

Prune

Un studiu realizat de Universitatea de stat din San Diego a scos la iveală o ştire despre prunele uscate: sunt extrem de săţioase. Femeile care au mâncat 12 prune într-o zi, iar a doua zi au mâncat acelaşi număr de calori dar sub formă prăjituri cu puţine grăsimi, au declarat că s-au simţit în mod semnificativ mai puţin înfometate la 2 ore după ce au consumat fructe decât după ce au mâncat prăjituri. Fibrele şi sorbitolul (un alcool din zahăr pe care organismul îl metabolizează lent) din prune păstrează glicemia şi nivelului de insulină sub control. Prunele pot ajuta, de asemenea, să îţi micşorezi talia. Un studiu publicat în Jurnalul American de Nutriţie Clinică a constatat că dintre 74000 femei chestionate, cele care au primit mai multe fibre au fost cu 49% mai puţin susceptibile de a se îngrăşa.

Humus

Acum poţi să înlocuieşti dreesing-ul pentru salată cu multe calorii (75 de calorii sau chiar şi mai mult pentru o singură lingură) cu ceva sănătos şi gustos. Bogat în fibre şi cu puţine grăsimi saturate şi calorii, humusul este la fel de bun ca o legumă. Pentru a prepara humus amestecă următoarele ingrediente într-un blender, până când se formează o pastă omogenă si cremoasă: două cutii de năut cu 1/3 ceaşcă de miere, sucul unei lămâie, 3 linguri de ulei de măsline, doi căţei de usturoi, 1 linguriţă de sare şi 1 linguriţă de chimen. Poţi să îl serveşti imediat sau să îl pui la frigider pentru a se răci până la ora mesei.

Tofu

Făcut din caş de soia presat, tofu a fost o dată bastionul vegetarienilor. Acest aliment care este mai tare sau mai moale în funcţie de sortiment este delicios marinat sau în salate. În plus, proteinele vegetale din tofu oferă o gamă completă de aminoacizi şi isoflavone, care ajută muşchii să se recupereze după exerciţii.

Ton

Tonul este una dintre cele mai bune surse de proteine slabe, dar în loc să îl amesteci cu sos mayo şi să îl transformi într-o gustare cu multe calorii, adaugă doar piper, sos iute şi nişte suc proaspăt de lămâie şi mănâncă-l cu salată. O conservă de 85 de grame de ton conţine 11 mg de niacină pentru o inimă sănătoasă, despre care s-a demonstrat că ajută la scăderea colesterolului şi procesarea rapidă a grăsimii din organism.

Alexandra Jeles
Alexandra Jeleshttp://alexandra-jeles
Alexandra Jeles, redactor Rl online
Cele mai citite
Ultima oră
Pe aceeași temă