17.3 C
București
joi, 2 mai 2024
AcasăSpecial15 milioane de euro pentru un mall "made în China". Vezi cum...

15 milioane de euro pentru un mall “made în China”. Vezi cum arată noul magazin

Bucureştenii au un nou loc unde pot să îşi facă cumpărăturile – Magazinul Universal Dragonul Roşu. Este primul mall cu marfă “made in China” care a fost finalizat în urma unei investiţii totale 15 milioane de euro de către o firmă cu capital integral românesc – Niro Investment Group. Noul magazin vinde mărfurile chinezeşti en-detail.

La inaugurarea oficială a noului centru comercial, care a avut loc sâmbătă, 3 decembrie, au participat mai multe oficialităţi, printre care Nicolae Dumitru, proprietarul Niro Investment, primarul sectorului 2 Neculai Ontanu şi ambasadorul interimar al Chinei, Zhao Deyong.

Joi 1 decembrie, în prima zi, peste 36.000 de bucureşteni au trecut pragul “Dragonului Roşu”, potrivit lui Ion Badea, director de PR şi imagine Niro Investment Group.

Magazinul Universal Dragonul Roşu are o suprafaţă totală de 15.000 de metri pătraţi construiţi.
„Venim în întâmpinarea clienţilor cu cele mai mici preţuri de pe piaţă. În acelaşi timp ne dorim ca aceia care vor trece pragul noului Magazin Universal Dragonul Roşu să petreacă momente plăcute alături de familie şi de cei dragi. De aceea le oferim tuturor posibilităţi de divertisment variate, evenimente speciale şi spectacole în fiecare weekend”, a declarat Ecaterina Vanea, Directorul Magazinului Universal Dragonul Roşu.

La parter, pe o suprafaţă de 2.000 de metri pătraţi, clienţii vor găsi produse pentru casă, de tehnomenaj, mini-bricolaj, ornamente, mic mobilier, produse de utilitate în bucătărie, electrocasnice, accesorii pentru baie, cosmetice şi dulciuri.

Supermarketul Mega Image ocupă 1.000 de metri pătraţi, în timp ce 500 de metri pătraţi sunt destinaţi exclusiv echipamentelor sportive, articolelor de pescuit şi jocurilor educative.

La etaj, pe o suprafaţă de 500 de metri pătraţi a fost amenajată o zona destinată produselor vestimentare sportive şi celor vândute în regim de outlet.

Zona destinată copiilor şi nou născuţilor acoperă o suprafaţă de 1.000 de metri pătraţi şi clienţii vor găsi aici şi un spaţiu special pentru locul de joacă al celor mici, amenajat de Magazinul Universal.

Noul centru comercial oferă 1.500 de locuri de parcare şi este deschis 7 zile din 7, între orele 09:00 şi 21:00.

Niro Investment Group este un holding 100% românesc care a realizat investiţii de aproximativ 350 de milioane de euro de la momentul înfiinţării sale, în 1995. Grupul are în componenţă 20 de societăţi, cu o cifră de afaceri totală de 180 de milioane de euro şi o valoare a tuturor proprietăţilor de 680 de milioane de euro. În 2010, cifra de afaceri a companiei a fost de 27 milioane de euro.

 

Razvan Voiculescu
Razvan Voiculescuhttp://razvan-voiculescu
Razvan Voiculescu, redactor Rl online
Cele mai citite

Dan Șucu, prima reacție după ce Rapidul a ratat toate obiectivele în acest sezon

După ce Rapidul a ratat toate obiectivele în acest sezon, Dan Şucu se declară dezamăgit și afirmă că managerii nu au apărat interesele clubului...

Procurorul Daniel Horodniceanu a câștigat procesul cu Poliția Română, deși circula cu 170 km/h

Judecătorii au decis să îi dea câștig de cauză lui Daniel Horodniceanu, vicepreședinte al Consiliului Superior al Magistratorii (CSM), chiar dacă a fost prins...

Grupul România Liberă se alătură boicotului împotriva ”Clubului de Presă”

Recent, Grupul România Liberă, care cuprinde atât ziarul România Liberă cât și Academia Cațavencu, a decis să se distanțeze de controversatul ”Club de Presă”...
Ultima oră
Pe aceeași temă