Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosiți site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor. În cazul în care alegeți să continuați să utilizați website-ul nostru, sunteți de acord cu utilizarea modulelor noastre cookie.

Remedierea defecţiunii la autobuzul Otokar se face pe cheltuiala furnizorului

Societatea de Transport Bucureşti (STB) a transmis, vineri, că autobuzul nou la care s-a defectat sistemul de încălzire a fost retras imediat de pe traseu, iar remedierea defecţiunii se va face pe cheltuiala furnizorului.

Share

Rl online 0 comentarii

Actualizat: 21.12.2018 - 16:27

”Autobuzul afectat în acestă dimineaţă de probleme tehnice la sistemul de încălzire a fost retras imediat din circulaţie şi trimis catre service-ul Otokar. Autobuzele sunt în termenul de garanţie, care este, în conformitate cu prevederile contractuale, de 8 ani de la livrare. În această perioadă, toate verificarile si intervenţiile (manopera, piese de schimb, deplasarea autobuzului la service Otokar) se realizează pe cheltuiala furnizorului”, au transmis, vineri, reprezentanţii STB.

Potrivit acestora, defecţiunea survenită este una accidentală, cauzată de o fisură la furtunul de alimentare a aerotermei.

”Pentru a preveni situaţii similare, service-ul Otokar a demarat o acţiune mai amplă, de verificare a acestui aspect la toate autobuzele livrate”, au mai transmis oficialii STB care precizează că niciun călător nu a fost afectat. 

STB afirmă că, în situaţia apariţiei unor defecte în traseu la autobuze, troleibuze şi tramvaie, acestea sunt remediate operativ prin intervenţii ale tehnicienilor STB SA sau, după caz, se dispune înlocuirea vehiculelor defecte.

”Conducătorii de vehicule au responsabilitatea ca, la identificarea unei neconformităţi tehnice, să revină pentru remediere la garaj, nefiind permisă ieşirea vreunui vehicul în traseu decât în condiţii de siguranţă. Conducătorii de vehicule sunt instruiţi, în conformitate cu manualul de exploatare, asupra responsabilităţilor care le revin: la apariţia unui defect de siguranţă a circulaţiei, situaţia este semnalizată la bord, ceea ce obligă salariatul să anunţe de îndată personalul tehnic şi să aştepte intervenţia tehnică, depanare sau retragere la garaj”, a mai spus STB.

Zeci de călători care circulau cu unul dintre noile autobuze din Bucureşti au fost evacuaţi, după ce instalaţia de încălzire s-a stricat, iar autovehiculul a fost inundat cu apă clocotită.

Primele 30 de autobuze Otokar dintre cele achiziţionate de municipalitate au fost puse în circulaţie, începând din 1 decembrie, pe liniile 302, 336 şi 601, precum şi pe liniile 780 şi 783, care fac legătura cu Aeroportul Internaţional "Henri Coandă".

Primăria Capitalei anunţa atunci că, pe măsura ce vor mai fi recepâionate autobuze, acestea vor fi introduse în circulaţie, conform graficului, pe liniile din zona centrală.

În luna iunie a acestui an, Primăria Capitalei a semnat cu Otokar contractul pentru achiziţia a 400 de autobuze Euro 6, valoarea contractului fiind de peste 458 de milioane de lei fără TVA.

Conform graficului de livrări, până la sfârşitul acestui an vor veni la Bucureşti primele 100 de unităţi. Autobuzele sunt de trei tipuri, în funcţie de traseele pe care vor circula: 320 de autobuze de 12 metri, 50 de autobuze de 10,7 metri şi 30 de autobuze de 18 metri.

Noile autobuze beneficiază de tehnologie GPS, care permite localizarea în trafic şi furnizarea către călători a informaţiilor legate de timpii de aşteptare în staţie şi de parcurgere a traseului.

Comentarii

loading...