Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosiți site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor. În cazul în care alegeți să continuați să utilizați website-ul nostru, sunteți de acord cu utilizarea modulelor noastre cookie.

Foto Arhiva

Poşta Română lansează un nou serviciu prin care clienţi

Poşta Română a lansat serviciul "MyMark" care oferă clienţilor posibilitatea să trimită etichete tip timbru, personalizate cu propriile imagini, direct de pe site-ul companiei, se arată într-un comunicat al operatorului poştal naţional, transmis marţi de Agerpres.

Share

Rl online 0 comentarii

Actualizat: 27.03.2018 - 12:14

Plata serviciului "MyMark" se va face online, utilizând cardul bancar.

"Noul serviciu este disponibil pe site-ul www.posta-romana.ro, secţiunea MyMark, unde expeditorul va încărca fotografia preferată, va vizualiza poziţionarea pe coală a etichetelor tip timbru şi va completa datele sale şi ale destinatarului. Clientul va plăti serviciul tot online, prin intermediul cardului bancar şi va primi factura pe adresa de e-mail comunicată. Plata se efectuează în condiţii de maximă siguranţă, prin intermediul platformei de plăţi online pe care Poşta Română o pune la dispoziţia clienţilor", precizează operatorul poştal.

Serviciul MyMark oferă clienţilor, companii sau persoane fizice, posibilitatea de a utiliza imagini personalizate la diferite ocazii, în comunicarea curentă cu partenerii de afaceri, cu ocazia unor evenimente importante din viaţă, invitaţii de nuntă, invitaţii de botez, dar şi în alte ocazii.

"MyMark este al doilea serviciu inovativ de acest tip lansat de Poşta Română care face legătura dintre poşta tradiţională, pe suport de hârtie, şi tehnologiile IT&C. N-am ales întâmplător să lansăm acest produs modern, în anul centenarului, întrucât ne reaminteşte de timbrele tradiţionale. Sperăm că şi MyMark se va bucura de succes, mai ales în rândul clienţilor corporate care vor să se promoveze intr-un mod inedit", a declarat Ovidiu Săcară, directorul general al Poştei Române.

Etichetele tip timbru create pe site vor fi transmise electronic, în mod automat, către Sucursala Fabrica de Timbre unde, după confirmarea plăţii, se efectuează operaţiunile de tipărire pe suport fizic, sortare şi introducere a trimiterilor MyMark în reţeaua poştală.

Serviciul MyMark este oferit clienţilor în două versiuni: MyMark intern - prin trimitere de corespondenţă internă prioritară recomandată şi MyMark internaţional - prin trimitere de corespondenţă internaţională prioritară recomandată.

Poşta Română, companie naţională înfiinţată conform Legii 31/1990, şi nu o instituţie publică, este deţinută de statul român, prin Ministerul Comunicaţiilor şi pentru Societatea Informaţională (MCSI), în proporţie de 75%, şi de Fondul Proprietatea (FP) în proporţie de 25%.

Compania deţine cea mai mare reţea de distribuţie la nivel naţional, însemnând peste 80% din totalul subunităţilor poştale care operează, în prezent, în România. La ora actuală, peste 19 milioane de locuitori beneficiază de serviciile Poştei Române şi peste 7,5 milioane de adrese sunt acoperite de reţeaua poştală proprie.

Comentarii

loading...