“Serviciul permite o comunicare bidirecţională: pasivă, aşteptând apelurile dvs., sau activă cu apelarea în mod periodic a persoanelor solicitante de asistenţă repetitivă, respectiv pe beneficiarii curenţi ai organizaţiei noastre, izolaţi la domiciliu în scop protectiv. Obiectivul este de a putea facilita oferirea de servicii de asistenţă socială (ex. hrană caldă livrată la domiciliu sau comandată şi ridicată la ghişeu, pentru persoane aflate în situaţii de risc, aprovizionare pentru vârstnici, asigurare procurare medicaţie, ajutor menaj de mare necesitate, transport persoane cu dizabilităţi etc.), respectiv consiliere psihologică şi monitorizare pentru persoanele cu, sau la risc de tulburări psihice generate de panică, izolare, singurătate, menţinerea unor programe de recuperare şi educaţionale folosind tehnologie de comunicare online, audio-video etc.”, a transmis Fundaţia Transilvană Alpha, pe pagina de Facebook, potrivit Agerpres.
Serviciul este susţinut de o echipă de specialişti psihologi, asistenţi sociali şi voluntari cu pregătire în comunicare sau domenii profesionale umaniste ori pedagogie, însă aşteaptă în continuare voluntari pentru acoperirea solicitărilor.