Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosiți site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor. În cazul în care alegeți să continuați să utilizați website-ul nostru, sunteți de acord cu utilizarea modulelor noastre cookie.

Care sunt cele mai sănătoase alimente pentru creier

Cu toții suntem atenți la îngrijirea corpului, dar câtă atenție acordăm sănătății creierului nostru? Există anumite alimente care ne pot proteja creierul de boli grave și ne mențin memoria în parametrii optimi de funcționare.

Share

Rl online 0 comentarii

03.07.2018 - 11:12

Fructele intens colorate, precum zmeura, murele, căpșunile sau prunele, conțin un antioxidant foarte important, numit luteină,îmbunătățește vederea, precum și aptitudinea de a reține și folosi informații.

Varza kale, salata, broccoli sunt doar câteva dintre legumele verzi bogate în luteină. În plus conțin un alt nutrient foarte important, și anume zeaxantina, care ajută memoria.

Piperul, una alt element important care ”contribuie la prevenirea apariției plăcilor care conduc la dezvoltarea demenței și este eficient chiar și în tratarea depresiei”, consideră dr. Mike Bow, expert în sănătatea neuronală.

Nucile, migdalele, nucile caju, semințele de chia și fisticul conțin o cantitate mare de acizi grași Omega-3 care au un rol foarte important în păstrarea funcției cognitive și în încetinirea îmbătrânirii creierului. Din cauza faptului că organismul nu produce în mod natural Omega-3, este important ca acesta să facă parte din dieta zilnică a fiecăruia dintre noi. 

Peștele, care conține un tip de acid Omega-3, având rolul de a îmbunătăți felul în care accesăm și folosim informațiile stocate în creier. Corpul omenesc extrage mai greu acest compus din nuci dar îl metabolizează ușor din carnea de pește și fructe de mare.

Este normal să avem grijă de sănătatea creierului la fel cum avem și de restul organismului, conținutul este mult mai important decât coperta.

Comentarii

loading...

Ziarul PDF

AD