15 C
București
vineri, 10 mai 2024
AcasăLifestyleServicii Google Ads – tot ce merită să știi despre publicitatea plătită

Servicii Google Ads – tot ce merită să știi despre publicitatea plătită

Succesul în conducerea unei afaceri depinde în mare măsură de statutul companiilor în rețea. Primul loc în care utilizatorii caută anumite servicii sau produse este motorul de căutare pe Internet. Conform datelor, Google deține astăzi 91,98% din cota de piață a motoarelor de căutare la nivel mondial. Prin urmare, merită să acționezi corespunzător, astfel încât compania ta să apară pe prima pagină a Google. SEO nu poate ajuta complet, de aceea merită să apelezi la serviciile Google Ads.

Ce este Google Ads?

Google Ads este un sistem de publicitate de la Google care îți permite să promovezi magazinele, produsele și serviciile acestora în cele mai aglomerate locuri de pe web, iar pentru acest lucru este nevoie de o agenție PPC. Cum să recunoști că anunțul este de la Google Ads? Acestea sunt, în general, conținut care este afișat în locuri proeminente pe diferite site-uri web. 

Unul dintre tipurile de bază de campanii este publicitatea text, care apare de exemplu în partea de sus a motorului de căutare Google și în partea de jos a acestuia. Deasupra link-urilor sponsorizate există o inscripție caracteristică, îndrăzneață, „Reclamă”. Pe de altă parte, este posibil să vezi anunțuri imagine plătite în partea dreaptă.

Cum funcționează Google Ads?

Google Ads sunt reclame PPC (plată per click). Companiile plătesc doar atunci când cineva face click pe ele. Cu toate acestea, atunci când te implici în astfel de activități de marketing, nu este suficient să setezi anumiți parametri și să plătești. Google Ads funcționează pe principiul unei licitații, așa că devine necesar să licitezi oferte pentru anumite cuvinte cheie pentru care o anumită companie, serviciile sau produsele sale vor fi afișate în motoarele de căutare.

Indicatorul de bază în acest caz este CPC, adică costul unui clic pe anunțul afișat după introducerea unei anumite expresii. Valoarea ratei declarate este foarte importantă, deoarece dacă este selectată corespunzător, permite reclamei să apară pe primul loc printre alți concurenți din industrie. Cu toate acestea, poziția este afectată și de o anumită valoare folosită pentru a determina rangul anunțului. Depinde și de factori precum:

  • calitatea reclamei;
  • calitatea paginii de destinație;
  • criterii de căutare (de exemplu, locația utilizatorului, timpul de căutare);
  • impactul extensiilor și al altor formate de anunțuri.

De ce merită să folosești Google Ads?

Potrivit statisticilor, motorul de căutare Google primește 3,5 miliarde de interogări pe zi și 1,2 trilioane pe an. Aceste cifre arată primul avantaj al utilizării acestor servicii Google Ads, și anume capacitatea de a ajunge la o bază largă de utilizatori. În plus, se plătește pentru promovare numai atunci când un potențial client realizează acțiunea așteptată, de exemplu, face clic pe un link sau plasează o comandă.

Afișarea unui anunț în Google Ads crește evident traficul și conversiile pe site. Totuși, ocuparea uneia dintre primele poziții în motorul de căutare este importantă și pentru construirea unei imagini profesionale a companiei. Asta pentru că cei care folosesc sistemul Ads trebuie să aibă un anumit buget pentru campanie, precum și strategie și specialiști sau să prezinte calitatea corectă a site-ului, ceea ce demonstrează în același timp nivelul ridicat al mărcii în sine.

Utilizatorii caută produse și servicii nu numai în motorul de căutare, ci răsfoiesc și diverse informații și site-uri web sau bloguri din industrie. Prin difuzarea de publicitate plătită în Google Ads, te poți promova și pe aceste site-uri. Atunci când utilizezi Google Ads, trebuie să știi și că acest tip de publicitate nu scutește compania de nevoia de a avea folosi și serviciile SEO. 

Cele mai citite

Cum alegi scaunul de birou pentru copii?

Școala online a fost pentru mult timp o normalitate în lumea celor mici. Tocmai de aceea, improvizarea unui birou acasă a devenit o prioritate...

Un sfert din liniile STB vor circula pe trasee modificate în acest weekend

Majoritatea troleibuzelor, un sfert din tramvaie și o parte semnificativă din autobuze vor circula pe trasee modificate în acest weekend (11 și 12 mai...

Ana Bogdan, învinsă în turul secund la Roma

Ana Bogdan a ratat calificarea în turul al treilea la Roma, unde s-ar fi duelat cu Sorana Cîrstea, după ce a fost învinsă în...
Ultima oră
Pe aceeași temă