Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosiți site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor. În cazul în care alegeți să continuați să utilizați website-ul nostru, sunteți de acord cu utilizarea modulelor noastre cookie.

Sursa foto: Shutterstock.com

Ce sa NU porti niciodata la job - TOP 4 greseli vestimentare pe care trebuie sa le eviti

Pentru foarte multi romani, locul de munca impune un anumit dress code. Daca este si cazul tau, atunci stii ca tinutele office sunt cheia succesului daca vrei sa ai o aparitie perfecta.

Share

Rl online 0 comentarii

Actualizat: 16.07.2020 - 09:59

Daca job-ul nu ti-a impus nicio limita in ceea ce priveste outfitul, dar totusi vrei sa faci o impresie buna, ar trebui sa iei in considerare cateva sfaturi de la specialisti. Cel putin, in prima saptamana, incearca sa porti o tinuta cat mai formala, dar cu o nota casual.

Look-ul pe care il adopti nu trebuie sa para extrem de rigid si studiat, deoarece nu vrei sa pari inabordabila in fata colegilor, dar nici sa arati de parca ai merge la o plimbare in parc. Tinuta pe care o alegi trebuie sa exprime profesionalism, seriozitate, dar sa aiba si un aer relaxat.

Cu toate acestea, greselile pe care multe persoane le fac atunci cand isi compun tinutele pentru job sunt foarte des intalnite.

TOP 4 greseli vestimentare pe care NU trebuie sa le mai faci

1. Nu purta tinute care lasa prea multa piele la vedere

Daca nu vrei ca prima impresie despre tine sa fie un gresita, trebuie sa ai grija sa nu lasi prea multa piele la vedere. Hainele pe care le porti la mall sau pe strada nu sunt potrivite pentru munca de birou. In aceasta categorie intra rochiile scurte, topurile, body-urile fara bretele, dar si bluzele cu umerii goi si cele cu spatele gol.

Aceste detalii vestimentare iti pot diminua influenta asupra altor persoane si vei risca sa nu fi luata in serios. Daca vrei sa fii eleganta, alege o camasa cambrata sau un sacou masculin.

2. Renunta la papucii confortabili

Pentru ca sunt extrem de comozi, papucii sunt perfecti pentru o zi la plaja, pentru o plimbare prin parc sau pentru o sedinta de yoga, dar nu si pentru a fi purtati la locul de munca.

Daca, din cauza caldurii, nu vrei sa te incalti cu tenisi sau balerini, cauta pe Saboo.ro o pereche de espadrile sau una de sandale cu toc, pe care le poti purta la orice tinuta office. Mai mult, outfitul tau va avea o nota eleganta si vei face o impresie buna.

3. Fustele mini si rochiile maxi sunt prea relaxate

Fustele mini, ca si rochiile pana in pamant, sunt articole vestimentare care te vor incomoda, mai ales daca esti o persoana activa la locul de munca. Pe langa asta, au un aspect mult prea relaxat, care poate da impresia ca esti nepasatoare fata de colegii tai.

Alegerea cea mai potrivita in acest context este rochia pana la genunchi sau cea conica, foarte structurata.

4. Uita de bluzele transparente

Lenjeria intima nu trebuie expusa in timpul orelor de lucru. Indiferent din ce material este confectionata bluza sau rochia pe care vrei sa o porti, acesta nu trebuie sa fie transparent. La fel ca si in cazul umerilor dezgoliti, un astfel de detaliu scade credibilitatea persoanei care face asemenea alegeri vestimentare. Este valabil si pentru pantalonii albi si pentru colanti.

Pentru ca toate tinutele tale sa fie impecabile, da click aici si descopera cele mai importante reguli vestimentare!

Asadar, ca sa ai o aparitie remarcabila si sa te simti bine in ceea ce porti, trebuie sa iei in considerare sfaturile de mai sus. Cu siguranta, dupa ce le vei pune in aplicare, vei observa o schimbare majora in ceea ce priveste atitudinea si randamentul tau la locul de munca.

Comentarii