Tehnologia deschide calea către inovația în materie de frumusețe de ceva timp, dar în timpul pandemiei marile companii au investit mai mult în inteligența artificală, în timp ce clienții nu pot testa produsele în magazine. Aplicația Lipscanner dezvoltată de brandul de lux permite utilizatorilor să identifice și să încerce nuantele de rujuri din peste 400 de referințe din gama brandului.
Tot ce trebuie să facă consumatorii este să scaneze o culoare pe o imagine dintr-o revistă, de pe rețelele de socializare sau pe o piesă vestimentară sau accesoriu, iar aplicația va oferi instantaneu produsul cu cea mai apropiată nuanță din gama de rujuri Chanel. Motorul de recunoaștere Lipscanner compară culoarea scanată cu întreaga gamă de buze Chanel în timp real pentru a găsi produsul dorit. Odată ce culoarea și textura dorite au fost identificate, funcția „Încercare virtuală” a aplicației permite consumatorilor să testeze produsul de machiaj Chanel recomandat de aplicație. Desigur, Lipscanner oferă să depășească experiența machiajului virtual, cu posibilitatea de a transforma testul în realitate datorită unui link către nuanța dorită de pe chanel.com.
Produsele de machiaj necesită atenție… Și rujul expiră..
La fel ca și alte produse de îngrijire și rujurile expiră.
De obicei produsele de machiaj al buzelor expiră în 2 ani de la deschidere. Însă acest lucru diferă de la brand la brand și este necesară citirea ambalajului pentru o mai mare precizie. Cu toate acestea sunt situații când trebuie înlocuit mai devreme. Schimbarea culorii, a texturii sau a mirosului sunt semne de avertizare mari că rujul a expirat. Deoarece produsul este expus în mod repetat în zona gurii, [înlocuiți rujul] dacă ați fost recent bolnav. Curățați rujul după fiecare utilizare cu alcool izopropilic sau cu șervețele umede speciale pentru a le menține igienizate. Păstrarea rujurilor într-un loc răcoros și uscat, cum ar fi partea superioară a frigiderului, le poate prelungi durata de valabilitate.