23.9 C
București
duminică, 26 septembrie 2021

Bicicleta fitness este aliatul tau in lupta cu kilogramele in plus! Iata de ce!

Iata 11 motive pentru care ar trebui sa iei in considerare cele mai bune antrenamente pe bicicleta fitness!

1. Ajuta la pierderea in greutate

Bicicleta fitness este o modalitate excelenta de a arde calorii. Poti arde intre 40 si 80 de calorii in doar 10 minute, in functie de greutatea ta si de intensitatea exercitiului ales. Efectuate regulat, exercitiile te ajuta sa elimini grasimea in exces din partea inferioara a corpului, deoarece aparatul activeaza muschii feselor, ai coapselor si ai gambelor.

2. Contribuie la sanatatea inimii

Exercitiile cardio sunt extraordinar de benefice pentru sanatatea inimii tale. Antrenamentele cresc ritmul cardiac si stimuleaza muschii inimii sa lucreze mai mult, pentru a tine pasul cu cererea accentuata de oxigen. Acest lucru contribuie la imbunatatirea sanatatii inimii tale.

3. Asigura sporirea fortei musculare

Ai nevoie de un antrenament plin de provocari? Din fericire, in cazul bicicletelor fitness, rezistenta rotii poate fi reglata. Acest lucru te va determina sa pedalezi mai tare pentru a pune in miscare rotile si, in cele din urma, vei observa o imbunatatire a fortei picioarelor.

4. Reduce riscul de aparitie a diabetului

Diabetul este o boala strans legata de existenta obezitatii. Prin urmare, scaderea in greutate poate fi un factor care ajuta la reducerea riscului de aparitie a diabetului. Bicicletele fitness ajuta foarte mult la arderea caloriilor si, prin urmare, sunt un aliat de nadejde in incercarea de a slabi.

5. Imbunatateste mobilitatea corpului

Mersul pe bicicleta ajuta la mobilitatea articulatiilor. Antrenamentele pe un astfel de aparat sunt extrem de benefice pentru genunchi si glezne. Cand pedalezi, articulatiile se rotesc, lucru care imbunatateste miscarea acestora si, implicit, mobilitatea intregului corp.

6. Sporeste functiile creierului

Sportul imbunatateste atat corpul, cat si mintea, prin urmare antrenamentele efectuate pe bicicleta fitness ajuta la sporirea functiei cognitive, a memoriei si a atentiei. Hormonii benefici eliberati in timpul antrenamentului joaca un rol semnificativ in a-ti pastra functiile neuronale cat mai sanatoase.

7. Reduce stresul

Orice forma de exercitiu ajuta la eliberarea hormonilor care iti dau o stare buna la sfarsitul sesiunii de antrenamente. Intrucat bicicleta fitness te ajuta sa transpiri si sa arzi calorii, aceasta contribuie si la reducerea nivelului de stres, prin stimularea eliberarii de serotonina.

8. Imbunatateste echilibrul

Antrenamentele pe acest aparat ajuta, de asemenea, la imbunatatirea echilibrului, coordonarii si mersului. Acest lucru este util mai ales pentru persoanele in varsta si pentru persoanele care se recupereaza dupa un accident vascular cerebral. De asemenea, antrenamentele contribuie la prevenirea cazaturilor si fracturilor la varstnici.

9. Creste rezistenta musculara

Rezistenta musculara nu este construita intr-o zi. Este nevoie de mult timp si practica pana la obtinerea unor rezultate extraordinare. Cu toate acestea, daca alegi sa combini un regim alimentar sanatos cu exercitii zilnice, vei ajunge sa termini orice antrenament cardio cu mai multa usurinta, fara a-ti mai pierde suflul prea repede.

10. Exercitii cu impact redus

Exercitiile fizice regulate pe bicicleta au un impact redus asupra articulatiilor, in comparatie cu alte tipuri de exercitii cardio, cum ar fi alergatul. In timpul antrenamentelor, trebuie doar sa stai pe sa si sa pedalezi, iar acest lucru nu iti va suprasolicita articulatiile.

11. Ajuta la tonifiere

Un alt beneficiu pe care il ofera bicicleta fitness este legat de tonifierea corpului, in partea inferioara. Antrenamentele actioneaza asupra muschilor feselor, coapselor si gambelor. In timp, vei observa o reducere a grasimii si te vei bucura de picioare frumoase si tonifiate!

Ultima oră
Pe aceeași temă