Dacă nu știai până acum de existența lor, afla că există oameni dispuși să îți finanțeze afacerea, dacă și lor li se pare o idee la fel de bună precum ți se pare ție. Însă cum poți convinge un străin să finanțeze cu 50.000 de dolari un business cu gogoși, derulat la mii de kilometri depărtare de niște oameni despre care până în acest moment nu știe absolut nimic? Noi îți oferim astăzi câteva sfaturi în acest sens:
Plan de afaceri bine pus la punct
Înainte de toate, ai nevoie de un plan de afaceri care să convingă. Cifrele exacte, estimările pertinente, raportate la sistemul legislativ actual, previziunile pentru următorii 5-10 ani, referitoare la piața locală, toate acestea trebuie să fie incluse în planul de afaceri. Pe net există o mulțime de articole despre cum îți poți realiza planul de afaceri, astfel încât să nu uiți absolut nici măcar un detaliu important.
Până la urmă, un business angel serios vrea să vadă același lucru de la următorul său partener de afaceri: seriozitate. Iar datele clare din planul tău de afaceri sunt primul pas pentru a-ți construi această imagine în fața investitorului.
Poveștile vând
Pune-te în locul acestui om și imaginează-ți ce ai vrea să auzi de la un tânăr care vrea să înceapă un business cu gogoși umplute cu diferite creme. Pe lângă partea tehnică a întregului proces, este important să vinzi și o poveste cu care acest business angel să rezoneze și pe care să o cumpere. În momentul în care ai reușit acest lucru, îți va fi mult mai ușor să îl faci să înțeleagă apoi viziunea ta de business.
Cunoaște-l foarte bine
Nu ai decât o singură șansă pentru a-l convinge pe acest om să îți acorde atenția cuvenita și, ulterior, suma de bani necesară demarării acestui proiect. Pentru asta, trebuie să îți faci foarte bine temele dinainte. Asta înseamnă că tu trebuie să afli absolut tot ce poți despre acest om: ce pasiuni are, care sunt mâncărurile sale preferate, ce afaceri face deja, dacă are familie etc. Este extrem de important să construiești pe ceva personal pentru acest om, pentru că nimic nu se compara, în contextul unei discuții riguroase, cu un subiect ce poate relaxa extrem de mult lucrurile, la masa de negocieri.
Vorbește pe limba sa
Este extrem de important ca potențialul investitor să înțeleagă foarte bine intențiile de business pe care le ai. De aceea, trebuie să te asiguri că planul de afaceri pe care îl construiești trebuie să fie redactat în limba sa, până la ultima virgulă, până la ultima particularitate tehnică. Unde poți găsi un asemenea serviciu de traduceri legalizate?
Simplu, intră chiar acum pe https://academiadetraduceri.ro/ și intră în contact cu o întreagă echipă de specialiști, care îți vor oferi sprijinul dorit. Traduceri în absolut orice limbă, pentru orice domeniu de business ești interesat – iată lucrurile minunate care te așteaptă pe academiadetraduceri.ro.
Câștigi astfel o mulțime de timp, iar investitorul tău va fi mai mult decât surprins să vadă faptul că ai reușit să îi descrii
în limba sa maternă întreaga poveste de business pe care vrei să o concretizezi alături de el.