Marca Volkswagen va lansa o versiune de performanศฤ a viitoarei sale maศini electrice cu baterie, folosind insigna GTI, ce pare a fi un รฎnlocuitor al variantei GTI a vechiului Golf.
โTransportฤm ADN-ul GTI รฎn era electricฤโ, a declarat Thomas Schaefer, CEO-ul mฤrcii VW, รฎntr-un comunicat. ID GTI reaminteศte de Golf GTI original, care a fost dezvฤluit pentru prima datฤ รฎn urmฤ cu 48 de ani la Salonul auto IAA de la Frankfurt din 1975.
ศoferii pot alege o setare โMod vintageโ pentru cabina digitalฤ, care aduce o recreare a cadranelor de pe Golf GTI.
Conceptul prezintฤ, de asemenea, semnฤtura roศie a lui GTI pe grila radiatorului, care este umplutฤ deoarece maศinile electrice nu au nevoie de un flux de aer pentru a rฤci motorul cu ardere.
Golf GTI iniศial a lansat o tendinศฤ pentru aศa-numitele hatchback-uri fierbinศi รฎn toatฤ Europa, care a adus performanศฤ suplimentarฤ ศi diferenศe vizuale maศinilor mici obiศnuite, fฤrฤ a creศte dramatic costul.
VW descrie conceptul ID GTI ca fiind o โmaศinฤ sport pentru era electricฤ, potrivitฤ pentru utilizarea de zi cu ziโ.
ID GTI are 4104 mm lungime, mai lung decรขt Golf GTI original, care avea 3705 mm. Este, de asemenea, mai lung decรขt VW Polo, care are 3971 mm.
Alte completฤri ale maศinii orientate spre sport includ schimbฤrile de viteze simulate, care pot fi accesate รฎn diferite moduri prin GTI Experience Control. โPentru prima datฤ, este posibil sฤ reglaศi sistemul de propulsie, trenul de rulare, direcศia ศi experienศa sonorฤโ, a spus VW.
Modul GTI va include, de asemenea, poziศia maศinii pe pistฤ atunci cรขnd parcurge circuitul Nรผrburgring Nordschleife din Germania.