Reprezentanții Superbet au răpuns solicitării cotidianului național “România liberă” de a oferi detalii, după ce am publicat un articol în care am prezentat problemele întâmpinate recent de clienții casei de pariuri.
Vă prezentăm răspunsul Superbet:
“Referitor la articolul „Probleme la sistemul casei de pariuri care a schimbat numele Ligii I„, publicat în data de 16 august pe site-ul publicației „România Liberă”, în care se face referire la situația platformei digitale Superbet, dorim să revenim cu o serie de precizări:
În perioada 12 – 13 august platforma noastră online a înregistrat erori de operare, care au fost identificate rapid și remediate de către echipele noastre de intervenție specializată.
Politica de investiții a grupului Superbet este canalizată preponderent pe menținerea unei platforme online performante și pe îmbunătățirea acesteia, cu obiectivul de a oferi clienților cea mai bună experiență digitală în materie de pariuri sportive. În ultimii ani, am investit constant și consistent în platforma on-line și vom continua pe acest drum, din respect pentru jucători.
Am dezvoltat o relație de încredere cu clienții noștri, bazată inclusiv pe produse performante și pe o interacțiune sinceră și deschisă cu fiecare dintre aceștia.
Rămânem dedicați acestei misiuni și suntem, în mod constant, transparenți în dialogul pe care îl purtăm cu clienții noștri, atât în platforma digitală, cât și în agențiile Superbet.”
Urmărește România Liberă pe Twitter, Facebook și Google News!