4.2 C
București
marți, 21 ianuarie 2025
AcasăSocialPoșta Română vrea să intre pe piața RCA

Poșta Română vrea să intre pe piața RCA

Poşta Română este interesată de piaţa RCA. „Este totuşi un business, dar trebuie să ne gândim cum facem să intrăm în această direcţie”, a afirmat, miercuri, Valentin Ştefan, CEO-ul Companiei Naţionale „Poşta Română” (CNPR).

„În decembrie, Ministerul Investiţiilor şi Proiectelor Europene ne-a cerut o ofertă pentru un anumit proiect. Sigur că da, am făcut oferta acolo. Am scris nişte date tehnice, ca la sfârşitul anului, în decembrie, mi se pare chiar înainte de Crăciun, să spună bun, vrem să lucrăm cu voi, că aveţi cea mai bună infrastructură, aţi promis cel mai mult, vrem să livrăm prin voi aceste carduri de energie.

O provocare logistică fantastică, care presupune nu doar livrarea unui număr impresionant de trimiteri, dar şi colectarea de bani de la milioane şi milioane de clienţi, unii clienţi noi pe care nu i-am avut până acum. Odată planul făcut pentru o creştere de 10%, ne dăm seama că a venit alt contract pe care trebuie să-l prioritizăm. Acum, că am stabilizat acest contract, mi-am dat seama că statul român ne cere alt lucru.

Avem această problemă a RCA-urilor, ni s-a spus şi, evident, suntem interesaţi, că este totuşi un business, dar trebuie acum să ne gândim cum facem să intrăm în această direcţie. Başca, mai avem şi o nevoie de modernizare a infrastructurii companiei.

Deci, miza Poştei nu este neapărat profitabilitatea companiei în acest moment, deşi evident trebuie să facem bani, să ne plătim salariile şi să mergem mai departe, ci este mai degrabă de a rezolva aceste probleme fundamentale ale României pe de o parte şi, pe de altă parte, modernizarea companiei. Rolul social al Poştei este evident pentru toată lumea”, a menţionat Ştefan.

Şeful Poştei Române a admis faptul că instituţia pe care o conduce se află „într-o căutare de perspectivă de identitate” şi a transmis faptul că principala problemă este că „dăm statului peste 100 de milioane de euro în fiecare an şi simţim că nu primim suficient înapoi”, notează Agerpres.

„Noi, la Poşta Română, suntem într-o căutare perspectivă de identitate. Nu prea ştim ce suntem: companie de curierat, servicii financiare, rolul de modernizare a României, dar suntem pe un trend bun. Cred că principala problemă este că dăm statului peste 100 de milioane de euro în fiecare an şi simţim că nu primim suficient înapoi.

Cristina Corpaci
Cristina Corpaci
Din iulie 2021 m-am alăturat echipei România Liberă, unde sunt editor și editorialist economic.
Cele mai citite

România, dependentă de importuri pentru multe alimente de bază

În 2023, România a reușit să producă mai multe cereale, ouă, carne de oaie și leguminoase boabe decât a consumat, dar dependența de importuri...

Marea Britanie va introduce permisele de conducere digitale în acest an

Marea Britanie plănuiește să lanseze permise de conducere digitale până la sfârșitul anului 2025, în cadrul unei inițiative menite să modernizeze și să eficientizeze...

Trump spune că Statele Unite vor recunoaște doar două sexe, masculin și feminin

Președintele Trump a luat măsuri, pentru a pune capăt rapid unor politici care vizează promovarea echității rasiale și protejarea drepturilor pentru persoanele LGBTQ Ordinul impune...
Ultima oră
Pe aceeași temă