11.1 C
București
duminică, 5 mai 2024
AcasăȘtirile zileiGardul liniei de tramvai, montat în timpul verii, tăiat pentru că bloca...

Gardul liniei de tramvai, montat în timpul verii, tăiat pentru că bloca accesul ambulanţelor

Montat la începutul verii, gardul care separă linia de tramvai 1-10 de arterele „Iancu de Hunedoara” şi „Ştefan cel Mare” îi obliga pe ambulanţierii care veneau din direcţia „Obor” să meargă până aproape de Piaţa Victoriei, pentru a putea a intra în curtea Spitalului „Grigore Alexandrescu”, explică Mediadax.

Practic, din cauza gardului, care era neîntrerupt, ambulanţele nu puteau vira la stânga, fiind obligate să piardă timp preţios prin acest ocol.

La solicitarea conducerii Spitalului, Societatea de Transport Bucureşti a decis să facă o breşă în acest gard, chiar în faţa Spitalului pentru copii „Grigore Alexandrescu”.

„Gardul a fost montat cu avizul Comisiei tehnice de circulaţie din cadrul Primăriei Capitalei, însă, la solicitarea conducereii Spitalului Grigore Alexandrescu, gardul a fost demontat, tot cu avizul acestei comisii”, au declarat, pentru MEDIAFAX, reprezentanţi ai Societăţii de Transport Bucureşti.

De asemenea, reprezentanţi ai Serviciului de Ambulanţă Bucureşti-Ilfov au precizat, pentru MEDIAFAX, că acest gard „nu era deloc pe placul ambulanţierilor, încurcând accesul în unitatea spitalicească”.

Gardul pentru delimitarea liniei de tramvai 1-10 a fost montat în vara acestui an, după o decizie din luna mai a Consiliului General al Municipiului Bucureşti. Proiectul a fost aprobat în unanimitate, iar investiţia se ridică la peste 6 milioane de lei.

„Circulaţia tramvaielor de pe traseul liniei 1/10 este îngreunată de cea a autovehiculelor care pătrund pe ampriza liniei de tramvai, neputându-se asigura o frecvenţă de circulaţie constantă, conform graficelor stabilite”, se arată în expunerea de motive a proiectului.

Potrivit raportului de specialitate al proiectului, aplicarea acestui tip de reglementare a circulaţiei rutiere contribuie la creşterea vitezei de exploatare a tramvaielor şi o frecvenţă mai bună de circulaţie.

Cele mai citite
Ultima oră
Pe aceeași temă