Aşteptarea a luat sfârşit pentru iubitorii Festivalului Internaţional „George Enescu”. Abonamentele pentru cea de-a XXII-a ediţie vor fi puse în vânzare pe 15 ianuarie, începând cu ora 10.00, în reţeaua Eventim şi pe site-ul festivalului. De asemenea, începând cu data de 16 februarie 2015 se vor putea achiziţiona şi bilete individuale.
Pentru ediţia din acest an există cinci tipuri de abonamente iar preţurile încep de la 170 de lei şi ajung până la 2000 de lei. În funcţie de preţul abonamentului, spectatorii vor avea acces doar la anumite spectacole din cadrul festivalului. Ediția 2015 a Festivalului păstrează categoriile de reduceri pentru pensionari, elevi și studenți, iar aceste abonamente au preţuri între 350 de lei şi 750 de lei.
Ediţia 2015 va avea loc între 30 august și 20 septembrie, la Sala Palatului și Ateneul Român din București și va găzdui timp de 22 de zile 58 de concerte în săli, precum și multe alte evenimente în aer liber.
Citeşte şi: Sunrise Avenue va concerta la Blaj aLive
2500 de artişti străini şi 500 de artişti români
Aproximativ 2.500 de artiști străini și 500 de artiști români vin la ediția din 2015 a Festivalului “George Enescu”, cel mai mare eveniment cultural internațional organizat de România. Publicul va putea asculta 20 de lucrări de George Enescu în interpretările moderne ale unora dintre cele mai importante orchestre din lume.
Anul acesta, organizatorii festivalului promit o ediţie de neuitat, în care după 15 ani de discuţii, Orchestra Filarmonicii din Berlin, care va urca pe scena Sălii Palatului pe 3 septembrie 2015, dirijată de Sir Simon Rattle. O orchestră americană de prestigiu vine și ea în premieră în Festival – San Francisco Symphony – și va interpreta și o lucrare de George Enescu.
Festivalul “George Enescu” atrage 20.000 de turişti anual
Unul dintre cele mai importante evenimente culturale internaționale organizate de România, Festivalul Internațional “George Enescu” aduce în medie 20.000 de turiști străini la București și are o acoperire mediatică ce variază de la televiziuni cu renume – CNN, Euronews –, la BBC și remarcabile cotidiene străine și publicații de specialitate (The Guardian, Gramophone), la mass-media de top în plan național.
Odată cu ediția 2013, Festivalul s-a extins și în sfera spațiului public, printr-un concept unic care presupune expunerea de lucrări de artă outdoor: Bucureștiul creativ.