33.4 C
București
miercuri, 26 iunie 2024
AcasăInternaționalFaţada multimedia a Cocor a expus publicitate de 1,7 mil. euro

Faţada multimedia a Cocor a expus publicitate de 1,7 mil. euro

COCOR Media Channel, cea mai mare faţadă media din Europa, a generat în 2010 vânzări de 1,7 milioane euro în urma vânzării de spaţiu publicitar outdoor. Rezultatele înregistrate depăşesc nivelul anului 2009 cu 30%.

COCOR Media Channel este singurul suport outdoor din ţară dotat cu traffic counter.

În urma datelor oferite de Brigada Rutieră a Poliţiei Capitalei, faţada media a magazinului COCOR a înregistrat în 2010 un trafic de aproximativ 33,27 milioane de maşini pe 6 din cele 8 benzi ale bulevardului I.C.Brătianu, în creştere cu 4% faţă de 2009. În ianuarie 2011 s-a înregistrat un trafic de 2.63 milioane maşini, în creştere cu 8% faţă de luna ianuarie 2010.

“Creşterea de 30% a vânzărilor indică un trend favorabil outdoor-ului digital spectacular în condiţiile în care piaţă de publicitate outdoor a scăzut cu peste 15%. Ne-am adaptat la criză oferind şi pachete cu frecvenţă redusă, iar brand-urile au ţinut cont de faptul că suntem singurul vehicul DOOH care poate oferi date lunare de trafic. În luna decembrie am înregistrat şi recordul de vânzări de 400.000 euro, ceea ce susţine potenţialul în creştere al mediafatadei” a declarat  Dan Bărbulescu, Preşedintele Consiliului de Administraţie al Cocor.

 

Pe lângă datele oficiale de trafic, COCOR SA a realizat studii proprii care arată că timpul de staţionare prin faţa ecranelor este între 45 secunde şi 4 minute, în funcţie de trafic.

În acelaşi timp, expunerea participanţilor din trafic la mesajele afişate pe faţada media este între 2 – 7 ori/ săptămână, impactul fiind datorat în principal suprafeţei mari şi a tipului de suport inovativ. Pe lângă spoturile clasice difuzate şi contentul necomercial, mediafatada oferă şi transmisii live, proiecte digitale integrate mobil-online-outdoor.

COCOR Media Channel, compusă din 3300 mp de iluminaţii şi ecrane cu LED, a fost lansată în decembrie 2008 în urma unei investiţii de 2.6 milioane euro, fiind până acum cea mai mare investiţie în componenţă High-Tech a magazinului Cocor.

După deschiderea magazinului, COCOR a introdus pe piaţa din România prima cabină virtuală de probă, iar în luna ianuarie a lansat o zonă de High-Tech entertainment la etajele 3, 4 şi 5 ale magazinului. Zona denumită Galeria Avatar este dotată cu ultima tehnologie în materie de jocuri video – Microsoft Xbox Kinect – jocurile fiind puse gratuit la dispoziţie clienţilor Cocor.

Situat în centrul istoric al Bucureştiului, Cocor este singurul centru comercial de tip department store, fiind structurat în departamente specializate pe fiecare etaj.

În urma unei investiţii de 24,5 milioane euro, Cocor s-a redeschis în octombrie 2010 cu o parcare de 200 locuri şi o suprafaţă închiriabilă de 10.000 mp în care sunt găzduite atât branduri internaţionale, cât şi creaţii ale celor mai cunoscuţi designeri români.

Cele mai citite

Șefii apărării din Rusia și din SUA au stabilit primele dialoguri

Șefii apărării din SUA și Rusia, Lloyd Austin și Andrei Belousov, au vorbit ieri la telefon, într-un dialog neobișnuit între cele două mari puteri...

Curtea Penală Internațională a emis mandate de arestare pe numele lui Șoigu și Gerasimov

Curtea Penală Internațională (CPI) a emis marți mandate de arestare pentru fostul ministru al Apărării al Rusiei și șeful său de stat major militar,...

Doi cetățeni ucraineni au fost recuperați de Salvamont și Poliția de Frontieră în Munții Maramureșului

Cei doi cetăţeni ucraineni care au trecut graniţa în România prin Munţii Maramureşului au fost găsiţi de echipa mixtă formată din salvamontişti şi poliţişti...
Ultima oră
Pe aceeași temă