Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosiți site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor. În cazul în care alegeți să continuați să utilizați website-ul nostru, sunteți de acord cu utilizarea modulelor noastre cookie.

Telekom încearcă să reducă efectele problemelor tehnice din 5 martie

Telekom România va oferi clienţilor, pentru nefuncţionarea serviciilor mobile din data de 5 martie, reduceri la factură, credit suplimentar la cartelă şi alte beneficii suplimentare anunţat compania într-un comunicat.

Share

Iulian Budușan 0 comentarii

Actualizat: 07.03.2018 - 17:55

Abonaţii Telekom vor primi o reducere echivalentă unei zile de abonament la prima factură lunară emisă după data de 11 martie, drept compensare pentru problemele tehnice întâmpinate pe 5 martie.

Clienţii cu servicii preplătite vor primi credit suplimentar cu echivalentul consumului mediu zilnic. Atât reducerea la abonament, cât şi creditul se vor aloca în mod automat.

Începând cu 2 aprilie, toţi clienţii cu abonament Telekom vor primi gratuit beneficii de voce, SMS şi date nelimitate naţional, valabile 30 de zile, pe care vor putea să le activeze oricând, până la sfârşitul anului.

Clienţii business primesc un SIM gratuit cu 2 GB trafic de net 4G, activ pe o perioadă de 30 de zile, pe care îl pot solicita în magazinele Telekom până la finalul anului 2018.

Telekom România a înregistrat o serie de probleme tehnice în reţeaua mobilă, pe 5 martie, care au afectat clienţii la nivel naţional. Situaţia a apărut în urma problemelor la un echipament, iar ulterior a apărut un efect de congestie similar unui bulgăre de zăpadă, în urma încercărilor repetate de apeluri ale clienţilor afectaţi, a transmis compania.

Comentarii

loading...