15 C
București
marți, 7 mai 2024
AcasăEconomieCumpărăturile online au crescut cu 47 % livrările Urgent Cargus

Cumpărăturile online au crescut cu 47 % livrările Urgent Cargus

Cifre record de Paște: cumpărăturile online au determinat o creștere de 47% a livrărilor Urgent Cargus, a transmis azi, 24 aprilie 2020, firma de curierat.

Urgent Cargus este una dintre cele mai mari companii de curierat din România, cu peste 5.000 de angajați și colaboratori care asigură servicii de curierat către clienți persoane fizice și companii, printr-o rețea națională de 73 de centre de sortare și depozite, 68 de agenții “Urgent Cargus Ship & Go” în toată țara și o flotă de peste 2.600 de vehicule de curierat.  

Prezentăm mai jos cifrele record :

·       Cumpărăturile sezoniere și criza COVID-19 au stimulat o creștere în rândul mai multor categorii, printre care IT&C (+ 22%), Home&Deco (+ 17%) și bunuri de larg consum (+ 15%)
·       Contextul actual a dus, de asemenea, la o scădere a volumului pentru domenii precum teleshopping (-29%), fashion (-24%) și auto (-16%)
·       Pe 21 aprilie, aproape 80% din livrările efectuate de companie au fost generate de cumpărăturile online
 
 Urgent Cargus, una dintre cele mai mari companii de curierat din România, se așteaptă la o creștere generală a volumelor de 15% pentru luna aprilie, comparativ cu luna februarie, determinată de sărbătorile pascale și de contextul crizei COVID-19. Vârful a fost înregistrat în perioada dinainte și imediat următoare Paștelui, depășind cu 47% media lunii februarie. Această rată de creștere confirmă totodată și tendința evidentă a consumatorilor de migrare către cumpărăturile online, o tendință care a fost puternic stimulată de criza COVID-19.
 
În acest context, comerțul electronic se menține pe un trend ascendent, lunile martie-aprilie fiind caracterizate de rezultate deosebite în rândul livrărilor din acest sector. În primele trei săptămâni ale lunii aprilie, Urgent Cargus a înregistrat o creștere de 27% a volumelor generate de cumpărăturile online, față de aceeași perioadă a lunii februarie. În data de 21 aprilie, aproape 80% din livrările operate de cei 5.000 de profesioniști în curierat Urgent Cargus, anagajați si subcontractori, au aparținut segmentului e-commerce.
 
„Contextul recent a produs schimbări semnificative în ceea ce privește dimensiunea și structura volumelor gestionate de Urgent Cargus. Închiderea multor puncte de comerț offline a determinat un avânt în cumpărăturile online. Cu toate acestea, incertitudinea generată de contextul COVID-19 a determinat consumatorii să se concentreze pe sectoarele IT&C, Home&Deco și FMCG, reducând în același timp interesul pentru alte segmente”, a declarat Jaroslaw Sliwa, CEO Urgent Cargus.
 
Printre cele mai afectate industrii de criza generată de COVID-19 se numără cea de Fashion, cu o rată de contracție de 24%, Teleshopping (-29%) și Auto, care a înregistrat o scădere de 16%. În paralel, industriile care se bucură de o creștere importantă sunt: IT&C – creștere de 22%, Home&Deco (+17%), precum și industria bunurilor de larg consum – volumele înregistrând o creștere de 15%.
 
Evoluția situației a determinat Urgent Cargus să ia măsuri specifice pentru a putea acomoda volumele crescute și măsurile de siguranță necesare procesului de livrare.
 
„Urmăm cu strictețe standardele puse în aplicare de autorități, în timp ce căutăm să luăm măsuri suplimentare pentru a ne proteja personalul și clienții, inclusiv izolarea echipelor de curierat una de cealaltă, pentru a reduce riscul de infecții în masă. Înțelegem că aceste măsuri ar putea duce la un anumit disconfort în rândul clienților, însă suntem de părere că siguranța trebuie să fie întotdeauna prioritatea noastră. Ținând cont de nivelul crescut al cumpărăturilor online, am efectuat livrări inclusiv vineri, 17 aprilie și sâmbătă, 18 aprilie, iar de 1 mai vom funcționa după program de livrare normal”, a încheiat Jaroslaw Sliwa, CEO Urgent Cargus.
 
Mai mult, în luna martie, Urgent Cargus a lansat și serviciul de livrare cu contact redus, care permite livrarea coletelor către destinatari fără schimb de documente sau semnătură fizică de primire. Astfel, soluția înlătură din procesul de livrare etapa confirmării de primire a coletului prin semnătură de către destinatar, eliminând contactul direct dintre curier și client.

 

Cele mai citite

Astronauții dezvăluie ce miros unic are spațiul cosmic

După ce se întorc din ieșirile în spațiu astronauții simt în mod regulat un miros unic atunci când își scot căștile, iar colegii lor...

Polonia verifică dacă judecătorul fugit în Belarus a spionat împotriva țării sale

Tomasz Szmydt, un judecător de la un Tribunal administrativ din Varşovia, a cerut luni azil în Belarus, spunând că a acţionat în semn de...

Astronauții dezvăluie ce miros unic are spațiul cosmic

După ce se întorc din ieșirile în spațiu astronauții simt în mod regulat un miros unic atunci când își scot căștile, iar colegii lor...
Ultima oră
Pe aceeași temă