Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosiți site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor. În cazul în care alegeți să continuați să utilizați website-ul nostru, sunteți de acord cu utilizarea modulelor noastre cookie.

Peste 1.000.0000 de dolari pentru un hit

Un post de radio american a inventariat costurile unui hit inclus pe albumul „Loud", lansat de Rihanna în noiembrie 2010. Cea mai mare parte a cheltuielilor s-a dus pe promovarea lui, aproximativ 1.000.0000 de dolari, ...

Share

Toader Paun 0 comentarii

10.08.2011 - 20:39

Un post de radio american a inventariat costurile unui hit inclus pe albumul „Loud", lansat de Rihanna în noiembrie 2010.

Cea mai mare parte a cheltuielilor s-a dus pe promovarea lui, aproximativ 1.000.0000 de dolari, în timp ce compunerea şi înregistrarea piesei a consumat doar 78.000 de dolari.

Este vorba despre „Man Down", promovat începând din  luna mai a acestui an. A atins prima poziţie doar în Franţa, în timp ce în SUA a urcat  până pe locul nouă în Billboard Hot R&B/Hip-Hop Songs şi a ocupat un modest loc 59 în Billboard Hot 100. Cu toate acestea, producătorii sunt mulţumiţi de raportul investiţii/rezultate.

NPR (National Public Radio) a descoperit că pentru realizarea unei piese de succes, producătorii organizează tabere de lucru în care aduc cei mai buni textieri şi compozitori. Dacă o asemenea tabără ajunge să coste, în medie, 25.000 de dolari pentru fiecare hit produs, în cazul „Man Down" a costat doar 18.000 pentru că inspiraţia a venit în 12 minute. 

Citește totul despre:

Comentarii