16.3 C
București
miercuri, 23 aprilie 2025
AcasăInternaționalPeste 1.000.0000 de dolari pentru un hit

Peste 1.000.0000 de dolari pentru un hit

Un post de radio american a inventariat costurile unui hit inclus pe albumul „Loud”, lansat de Rihanna în noiembrie 2010.

Cea mai mare parte a cheltuielilor s-a dus pe promovarea lui, aproximativ 1.000.0000 de dolari, în timp ce compunerea şi înregistrarea piesei a consumat doar 78.000 de dolari.

Este vorba despre „Man Down”, promovat începând din  luna mai a acestui an. A atins prima poziţie doar în Franţa, în timp ce în SUA a urcat  până pe locul nouă în Billboard Hot R&B/Hip-Hop Songs şi a ocupat un modest loc 59 în Billboard Hot 100. Cu toate acestea, producătorii sunt mulţumiţi de raportul investiţii/rezultate.

NPR (National Public Radio) a descoperit că pentru realizarea unei piese de succes, producătorii organizează tabere de lucru în care aduc cei mai buni textieri şi compozitori. Dacă o asemenea tabără ajunge să coste, în medie, 25.000 de dolari pentru fiecare hit produs, în cazul „Man Down” a costat doar 18.000 pentru că inspiraţia a venit în 12 minute. 

Cele mai citite

Vestul țării sub asaltul furtunilor! Bucureștiul scapă cu vreme caldă și cer variabil

Instabilitatea atmosferică va afecta Oltenia, Banatul, Crișana, Maramureșul, cea mai mare parte a Transilvaniei și nord-vestul Munteniei Administrația Națională de Meteorologie a emis o atenționare...

Cum ar putea OpenAI să devină proprietar al Google Chrome

În cadrul unui proces antitrust aflat în desfășurare, în care guvernul Statelor Unite cere desfacerea monopolului Google, un executiv al OpenAI, Nick Turley, a...

Mai multe persoane au sărit de pe clădiri în timpul cutremurului din Turcia

Un cutremur cu magnitudinea de 6,2 a lovit miercuri sub Marea Marmara, la sud-vest de Istanbul, provocând o undă de panică în unul dintre...
Ultima oră
Pe aceeași temă