6.1 C
București
joi, 29 februarie 2024
AcasăInternaționalPeste 1.000.0000 de dolari pentru un hit

Peste 1.000.0000 de dolari pentru un hit

Un post de radio american a inventariat costurile unui hit inclus pe albumul „Loud”, lansat de Rihanna în noiembrie 2010.

Cea mai mare parte a cheltuielilor s-a dus pe promovarea lui, aproximativ 1.000.0000 de dolari, în timp ce compunerea şi înregistrarea piesei a consumat doar 78.000 de dolari.

Este vorba despre „Man Down”, promovat începând din  luna mai a acestui an. A atins prima poziţie doar în Franţa, în timp ce în SUA a urcat  până pe locul nouă în Billboard Hot R&B/Hip-Hop Songs şi a ocupat un modest loc 59 în Billboard Hot 100. Cu toate acestea, producătorii sunt mulţumiţi de raportul investiţii/rezultate.

NPR (National Public Radio) a descoperit că pentru realizarea unei piese de succes, producătorii organizează tabere de lucru în care aduc cei mai buni textieri şi compozitori. Dacă o asemenea tabără ajunge să coste, în medie, 25.000 de dolari pentru fiecare hit produs, în cazul „Man Down” a costat doar 18.000 pentru că inspiraţia a venit în 12 minute. 

Cele mai citite

Israelul a lovit ţinte din apropierea Damascului

Israelul a efectuat miercuri lovituri asupra unor ţinte din apropierea Damascului, a afirmat Ministerul sirian al Apărării, cel mai recent atac împotriva capitalei Siriei...

Curtea Supremă a SUA se va sesiza în problema imunității penale invocate de Donald Trump

Curtea Supremă a Statelor Unite(SUA) a acceptat miercuri să se sesizeze în problema imunităţii penale invocate de Donald Trump şi să o examineze la...
00:01:01

Un oficial al JO Paris 2024 spune că nu este nevoie de aer condiționat în satul atleților

Un oficial al JO Paris 2024 i-a asigurat săptămâna aceasta pe concurenți că apartamentele din satul atleților sunt adaptate la temperaturile verii, pe fondul...
Ultima oră
Pe aceeași temă