10.7 C
București
joi, 2 ianuarie 2025
AcasăSpecialCum a ajuns Zara un brand de milioane, fără publicitate

Cum a ajuns Zara un brand de milioane, fără publicitate

Pe 15 august, co-fondatoarea brandului Zara, Rosalia Mera, a murit la varsta de 69 de ani.

Rosalia avut un parcurs profesional remarcabil. A evoluat de la postul de asistentă de vânzări într-un mic magazin de haine, la a fi o antreprenoare de succes. Nu a avut studii superioare în afaceri, ba chiar a renunţat la şcoală pentru a munci, dar s-a remarcat prin talentul ei în materie de design şi printr-o etică de muncă puternică.

Brandul pe care l-a creat a ajuns o companie de milioane care nu s-a remarcat prin originalitate, ci prin faptul că a oferit articole de îmbrăcăminte care seamană cu cele ale marilor designer, la preţuri accesibile.

Mai multe detalii despre brandul Zara, pe managerexpress.ro

Cele mai citite

Criză politică în Coreea de Sud: Fostul președinte Yoon Suk Yeol refuză arestarea și denunță acuzațiile

Fostul președinte sud-coreean Yoon Suk Yeol, demis în urma unor acuzații grave de rebeliune, se opune vehement arestării, refuzând pentru a treia zi să...

Nvidia domină sectorul AI: Investiții de 1 miliard de dolari în start-up-uri tehnologice în 2024

Nvidia și-a consolidat poziția de lider în industria AI, investind 1 miliard de dolari în preluarea și finanțarea a 50 de start-up-uri în 2024,...

Sindicatele amenință cu proteste din cauza înghețării salariilor în sectorul public

În ciuda majorărilor salariale de 24% din 2024, sindicaliștii sunt nemulțumiți de lipsa unui avans al veniturilor și avertizează asupra riscurilor financiare. Sindicatele din sectorul...
Ultima oră
Pe aceeași temă