5.6 C
București
miercuri, 4 decembrie 2024
AcasăSpecialCum a ajuns Zara un brand de milioane, fără publicitate

Cum a ajuns Zara un brand de milioane, fără publicitate

Pe 15 august, co-fondatoarea brandului Zara, Rosalia Mera, a murit la varsta de 69 de ani.

Rosalia avut un parcurs profesional remarcabil. A evoluat de la postul de asistentă de vânzări într-un mic magazin de haine, la a fi o antreprenoare de succes. Nu a avut studii superioare în afaceri, ba chiar a renunţat la şcoală pentru a munci, dar s-a remarcat prin talentul ei în materie de design şi printr-o etică de muncă puternică.

Brandul pe care l-a creat a ajuns o companie de milioane care nu s-a remarcat prin originalitate, ci prin faptul că a oferit articole de îmbrăcăminte care seamană cu cele ale marilor designer, la preţuri accesibile.

Mai multe detalii despre brandul Zara, pe managerexpress.ro

Cele mai citite

Călin Georgescu vrea evaluarea scutului antirachetă de la Deveselu

Candidatul pro-rus Călin Georgescu a spus, marți, într-un interviu televizat, că scutul anti-rachetă de la Deveselu, construit de SUA, "va fi evaluat", transmite Antena...

ONU: Rusia acuză Ucraina că sprijină rebelii care luptă în nord-vestul Siriei

Ambasadorul rus la ONU a acuzat marţi Ucraina că sprijină militar luptătorii din grupul islamist radical Hayat Tahrir al-Sham (HTS) care desfăşoară o ofensivă...

Micii antreprenori îndeamnă la responsabilitate și sprijin pentru direcția pro-europeană a României

Antreprenorii români care au construit afaceri de succes în ultimii 5-10 ani își exprimă îngrijorarea cu privire la viitorul economic al țării și fac...
Ultima oră
Pe aceeași temă