Măsura cea mai eficientă pentru recuperarea debitelor de la abonaţii rău-platnici s-a dovedit a fi debranşarea de la sistemul de alimentare cu apă potabilă. În urma sis-tării furnizării apei potabile, majoritatea datornicilor îşi achită, în doar câteva zile, cea mai mare parte a restanţelor. În aceste condiţii, săptămânal sunt avizaţi şi debranşaţi sute de abonaţi cu restanţe, indiferent de statutul juridic al acestora.
Pentru perioada 9 – 13 august 2010, 21 asociaţii de locatari/proprietari Năvodari sunt avizate pentru debranşare din cauza datoriilor de peste 60.000 lei către S.C. RAJA S.A. Aces-tia sunt A.P. Bl. C4 Nato, A.P. Cabana 1, A.P. Pro Cabana, A.P. Grand, A.P. H5, A.P. Stadion, A.P. Irisului, A.P. Stejar, A.P. Gladiola, A.P. Locato C4, A.P. Culturii C1, A.P. Bl. C2A, C2B, A.P. Bl. C3A, C3B, A.P. Familia, A.P. 28 Est Speranţa, A.P. Expres 23, A.P. FC2-A, , A.P. 17 Sud, A.P. 21 Sud, A.P. 20 Sud, A.P. F1.