Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosiți site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor. În cazul în care alegeți să continuați să utilizați website-ul nostru, sunteți de acord cu utilizarea modulelor noastre cookie.

Podul Grant din Capitală ar urma să intre în reparaţii, potrivit unui proiect al Municipalităţii, care prevede o investiţie de peste 52 de milioane de lei.

Podul Grant intră în reparaţii capitale, proiect municipal

Podul Grant din Capitală ar urma să intre în reparaţii, potrivit unui proiect al Municipalităţii, care prevede o investiţie de peste 52 de milioane de lei. Potrivit Primăriei, starea tehnică a podului este în prezent „nesatisfăcătoare”.

Share

Florin Budescu 0 comentarii

Actualizat: 23.09.2018 - 12:29

Ultimele lucrări la Podul Grant au avut loc în ani 2004 - 2006, aminteşte Mediafax.

Un proiect de hotărâre aflat pe ordinea de zi a şedinţei Consiliului General al Municipiului Bucureşti prevede alocarea, din bugetul local, a unei finanţări de peste 52 de milioane de lei, pentru refacerea Podului Grant din Capitală, urmând ca lucrările să fie realizate sub coordonarea Administraţiei Străzilor.

„În conformitate cu expertiza tehnică emisă în anul 2016 pentru podul Grant, au rezultat o serie de neconformităţi, respectiv indicele de stare tehnică al podului principal, care este nesatisfăcătoare (...) Astfel, pentru a se asigura condiţiile minime de siguranţă a circulaţiei sunt necesare lucrări de reparaţii ale infrastructurii şi suprastructurii”, se arată în expunerea de motive a proiectului de hotărâre. De asemenea, durata lucrărilor va fi de 24 de luni.

Ultimele lucrări de reparaţii ale podului au avut loc între anii 2004- 2006.

Podul Grant este una dintre cele mai importante lucrări de infrastructură din Bucureşti şi face legătura, prin arterele Calea Crângaşi – Strada Turda, dintre nordul şi sud-vestul Capitalei, fiind o zonă extrem de tranzitată în fiecare zi.

Comentarii

loading...