Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosiți site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor. În cazul în care alegeți să continuați să utilizați website-ul nostru, sunteți de acord cu utilizarea modulelor noastre cookie.

Instituțiile publice, cu un pas mai aproape de soluțiile performante de curățenie

În ultimii ani, industria echipamentelor de curățenie a evoluat considerabil, transformând excelența într-un target posibil de atins cu ajutorul unor aspiratoare profesionale performante.

Share

Rl online 0 comentarii

Actualizat: 29.04.2020 - 16:35

În ultimii ani, industria echipamentelor de curățenie a evoluat considerabil, transformând excelența într-un target posibil de atins cu ajutorul unor aspiratoare profesionale performante. Astăzi, mai mult ca niciodată, se vorbește despre măsura în care instituțiile publice pot avea și ele acces la astfel de soluții revoluționare, chiar și în condițiile unui buget redus. Iar oportunitățile nu întârzie să apară.

Serviciul de închiriere pe care unii dintre principalii lideri pe piața echipamentelor de curățenie îl pun deja la dispoziția organizațiilor a fost creat pentru a încuraja managerii din România să fie cu un pas mai aproape de standardele de curățenie despre care se discută la nivel internațional. Cu toate acestea, până în prezent, doar companiile din sfera privată au accesat acest tip de serviciu, în timp ce conducerea instituțiilor publice încă se confruntă cu același mit: “Este nevoie de câteva mii de euro pentru a ne bucura de avantajele unor mașini curățenie în incinta clădirilor noastre.”

Marile companii din industria curățeniei își doresc să sublinieze încă o dată că excelența în curățenie este accesibilă și că a venit momentul ca și instituțiile din sectorul public să facă o schimbare în ceea ce privește procedurile ineficiente pe care le implementează în momentul actual. Cu ajutorul serviciului de închiriere pe care îl oferă, acestea și-au propus să înlocuiască o investiție inaccesibilă de până la 10.000 de euro, necesară achiziției unui dispozitiv performant, cu o chirie lunară de pâna la 1.100 de lei plus TVA. Mai exact, managerul unei organizații publice se poate bucura de aceleași beneficii ale unei proceduri mecanizate și eficientizate, dar pentru o sumă vizibil redusă.

De cele mai multe ori, în prețul acestei chirii, sunt, de asemenea, incluse servicii complementare precum instalarea echipamentului, instructajul personalului de curățenie din instituție și service-ul inclus. Acesta din urmă asigură atât buna funcționare a echipamentelor pe întreaga perioadă a închirierii, cât și intervenția promptă a specialiștilor în cazul unei eventuale probleme.

Resursa umană continuă să joace un rol important în ceea ce privește îmbunătățirea standardului de curățenie. Mariile companii din industrie susțin că, deși curățenia este tot mai mult despre procedee mecanizate, acestea au rolul de a suplini, unde este cazul, lipsa forței de muncă, dar și de a determina personalul existent să se dezvolte profesional și să-și eficientizeze munca.

Fiind unul dintre cei mai importanți distribuitori de echipamente de curățenie din România, dar și prestator de servicii conectate acestor echipamente, compania TENROM își dorește să vină în întâmpinarea nevoii instituțiilor publice de a-și redefini standardele de curățenie fără necesitatea unui buget de investiții considerabil. Prin serviciul de închirieri pe care echipa TENROM îl oferă încă din 2012, organizațiile din sectorul public pot avea acces la o gamă variată de echipamente, recunoscute deja la nivel internațional pentru calitatea și performanța lor incontestabilă.

Schimbarea e mai accesibilă ca oricând! Accesează serviciul de închirieri pe » www. tenrom.ro

Comentarii

loading...