15.9 C
București
vineri, 24 mai 2024
AcasăSpecialVIDEO: Field Agent, prima aplicație din lume care îți dă bani ca...

VIDEO: Field Agent, prima aplicație din lume care îți dă bani ca să faci poze la coșul tău de cumpărături

Field Agent nu este o aplicație de divertisment ci chiar te plătește. Nu trebuie să trimiți sma-uri sau alerte către prieteni ci doar să fii atent când mergi la cumpărături. Practic, aplicația se instalează GRATUIT din Android Market sau iOS, îți faci cont care se sincronizează cu adresa ta de e-mail, poate fi cea de google cu care ai interacționat prima oară cu telefonul tău sau poate fir orice adresă și apoi completezi un chestionar preliminar.

CITEȘTE ȘI: Ce aplicații preinstalate vei găsi pe telefoanele Samsung Galaxy S6 și Samsung Galaxy S6 Edge

Nume, vârstă, stare civilă, cod poștal, studii, nivel mediu câștiguri. După care îți personalizezi aria de interes și selectezi magazinele unde obișnuiești să faci cumpărături. Apoi îți alegi aria de proximitate cuprinsă între 3 km și 90 de km și aștepți misiuni. Inițial pleci cu un scor de 85 (un fel de scort klout de relevanță) care poate să scadă dacă atunci când primești misiuni le respingi sau trimiți feed-back mult mai târziu.

CITEȘTE ȘI: Cum să-ți găsești jumătatea cu smartphone-ul

Cum câștigi bani?

Aplicaţia are misiuni pentru tine. “Misiunile” Field Agent înseamnă chestionare de câteva întrebări la care utilizatorii trebuie să răspundă din magazin sau din fotoliul de acasă sau să realizeze poze în magazin în timp ce fac cumpărături sau acasă.

Pentru aceste informaţii sumele pe care Field Agent le plăteşte “agenţilor” care acceptă “misiunile” sale pot fi de la câţiva euro la câteva sute, în funcţie de numărul provocărilor pe care fiecare utilizator decide să le accepte sau nu. Important este ca utilizatorul să aibă un cont bancar valabil.

CITEȘTE ȘI: S-a lansat aplicația care te anunță dacă ai câștigat la Loteria Bonurilor

Controverse legate de aplicație

Sunt voci care spun că nu există totuși un control real al comportamentului cumpărătorilor. Poate au ca misiune să fotografieze anumite produse, coșul lor de cumpărături, clienții respectivi să facă acele fotografii și să pună produsele la loc în raft și să aleagă altele.

Informaţiile sunt folosite mai departe de către comercianţi şi producători, care verifică comportamentul clienților raportat la brandul lor.

</p>

Cele mai citite

Cum să-ți creezi o relație sănătoasă cu banii tăi

Lipsa educației financiare poate avea consecințe semnificative asupra vieții și a bunăstării întregii familii. Discuțiile despre bani pot crea o stare de disconfort în...

SMIS, stăpâna consultanței mascate în învățământ! Scrie proiecte gratuite și vinde logouri supravaluate

Afacerile și profitul companiei Structural Management Innovative System SRL au explodat în 2023 după ce a pus mâna pe zeci de contracte de...

SUA vor lua măsuri după ce Georgia a adoptat legea controversată privind “influenţa străină”

Statele Unite(SUA) examinează "măsuri" de retorsiune după ce Georgia a votat o lege controversată privind "influenţa străină", a afirmat miercuri şeful diplomaţiei americane, Antony...
Ultima oră
Pe aceeași temă