Cum văd și cum se raportează clienții la produsele și serviciile oferite de companii este tema următoarelor Dialoguri Manager Express. Analiști, specialiști, manageri și responsabili din companii vor discuta, vreme de cinci ore, ce s-a schimbat în percepția oamenilor față de branduri.
“Dialogurile Manager Express – Experiența Clientului”, organizate de Medien Conferences – divizia de evenimente a grupului Medien Holding, împreună cu revista Manager Express, vor avea loc marți, 13 mai 2014, între orele 9.00 și 14.00, la Hotel Intercontinental, București, sala Modigliani.
„Într-o lume aflată încă în criză financiară, în care piața se contractă, iar marjele de profit se caută după virgulă, clientul și experiența lui de cumpărare au devenit piatra de hotar a oricărei afaceri. Clienții și-au pierdut loialitatea față de branduri, și-au schimbat obiceiurile de consum, au mai puțină încredere și alte așteptări. Au, în schimb, mai multă putere decât oricând.
Iată de ce, în cadrul acestei prime ediții dedicate directorilor de companii, antreprenorilor, directorilor de vânzări, comerciali, de marketing, de producție, de HR, account managerilor etc., ne propunem să privim lumea din perspectiva clienților – în sensul înțelegerii modului lor de a gândi -, să găsim soluții flexibile și inovatoare, astfel încât să știm ce vor clienții, chiar înaintea lor”, rezumă tematica dialogurilor moderatoarea Rodica Nicolae, redactor-șef Manager Express.
Agenda conferinței Dialogurile Manager Express, 13 mai 2014 – Cum să faci vânzarea o experienţă de calitate pentru client
9.00-9.30 – înregistrare și cafea de bun-venit
Moderator: Rodica Nicolae
9.30 – 10.30 Panel I:
Percepţia consumatorului român despre produsele / serviciile noastre? Cum stăm?
Prezentare rezultate studiu EY & Customer Focus
Elena Badea, Director de Marketing şi Comunicare, EY România
Elena Călin, Coach & Culture Consultant, Customer Focus
Q&A
10.30 – 11.00 pauza de cafea
11.00 – 13.00 Panel II:
Ce putem face pentru a-i oferi clientului o experienţă de calitate? Ce avem de făcut?
Subiecte:
Calitatea serviciilor vine din calitatea oamenilor
Vânzarea înseamnă încredere
Unde începe şi unde se termină procesul de vânzare?
Satisfacţia clientului intern se recunoaşte în satisfacţia celui extern
Clientul cumpără emoţii şi sentimente
Costuri generate de valoarea adăugată în procesul de vânzare
Bune practici în livrarea produselor / serviciilor
Florin Scarlat, Director General, BitSolutions
Adrian Florea, Managing Partner, Trend Consult
Călin Cavaleru, Managing Partner, HDTI
Radu Apostol, senior consultant, Interact
Q&A
13.00 – 14.00 Lunch
Pentru înscriere, descărcați și formularul disponibil Formular Dialogurile Manager Express