Consiliul Judeţean Cluj a înaintat spre publicare pe Sistemul Electronic de Achiziţii Publice (SEAP) documentaţia de atribuire a contractului de lucrări pentru „Închidere şi ecologizare depozite neconforme de deşeuri din judeţul Cluj”, un proiect în valoare de peste 12 milioane de euro. Contractul se referă la închiderea şi ecologizarea depozitelor neconforme din Câmpia Turzii, Dej, Gherla, Cluj-Napoca, Turda şi Huedin.
Durata limită a contractului este de 19 luni de la data de emitere a ordinului de începere a lucrărilor, la care se adaugă perioada de notificare a defecţiunilor de 24 de luni.
Fonduri europene
“Este un pas necesar pentru finalizarea noului sistem de management al deşeurilor din judeţul nostru. Punctual, pentru cei care locuiesc în Cluj-Napoca, este foarte importantă închiderea şi soluţionarea definitivă a problemei generate de fosta rampă de la Pata Rât. Vom parcurge în perioada imediat următoare şi alţi paşi necesari proiectului, în aşa fel încât să fim în situaţia de a-l finaliza în cel mai scurt timp posibil”, a declarat preşedintele Consiliului Judeţean, Alin Tişe.
Criteriul de atribuire al contractului îl reprezintă preţul cel mai mic, iar valoarea estimată a întregului proiect este de 51.413.492,76 lei, aproximativ 12.500.000 de euro, fără TVA. Sursa de finanţare este Fondul European de Dezvoltare.