Începând de astăzi, telespectatorii români au la dispoziţie o noua sursă de inspiraţie pentru călătoriile lor – televiziunea Travel Mix.
Travel Mix îşi propune să promoveze turismul în toate formele lui: călătorie, afaceri, cultural, medical, religios, agroturism, ecoturism şi să ofere tuturor telespectatorilor posibilitatea să descopere noi destinaţii turistice.
Acest proiect de promovare a turismului românesc este rodul muncii unei echipe formate din 35 de oameni talentaţi, profesionişti în domeniu.
Postul Travel Mix are o tematică foarte diversificată: de la oraşele lumii, capitale europene, ghid de calatorie, destinaţii de lux, croaziere, destinaţii exotice, hoteluri de lux, restaurante de top, bar&pub, parcuri de distracţie, travel shopping, business travel, plaje de vis, pârtii de ski, trasee turistice, agenţii de turism, last minute, sporturi de vacanţă, locuri si oameni, jurnalist de ocazie, pescar în România, descoperă România, balneo turism, agro turism, muzee sub lupă, istorie şi tradiţii, lăcaşuri de cult, rezervaţii naturale, comorile din adâncuri, secretele naturii şi pâna la o serie de emisiuni gastronomice care prezintă reţete, secrete şi arome din întreaga lume.
Televiziunea transformă în turist fiecare telespectator, îl ia cu ea în explorare, în descifrarea codului poporului român si oferă posibilitatea întoarcerii la natură, la lumea sinceră a pădurilor, a râurilor cristaline, a florei şi faunei pe care omul nu a reuşit, încă, să o altereze prin prezenţa sa cotidiană. Călătorul se-nconjoară de ceea ce este tradiţional, întorcându-se la origini prin simplitatea trăirilor în armonie cu natura şi în ritm cu folclorul românesc.
Emisiunile oferă telespectatorului sub forma unor documentare, informaţii despre etnogeneza neamului, fiind un act personal de recuperare a memoriei pierdute în timp.
Telespectatorul are posibilitatea de a-şi satisface curiozitatea în ceea ce priveşte destinaţii de vis, hoinărind prin imagini în locuri exotice, cu speranţa că într-o zi va păşi în această lume spectaculoasă. Devenit prizonier fără voie pe ţărmul propriului fotoliu – acesta se poate relaxa cu imagini de un colorit viu, desprinse dintr-o paletă pe care zeii şi-au revărsat toate capriciile.
Travel Mix pune în valoare spiritul de aventură, dezvăluie locuri şi momente de viaţă unice posibile prin abandonul, fie şi doar pentru scurt timp, într-o lume care contrastează puternic cu cea în care trăim zi de zi.
Sunt prezentate, pe rând, în toată splendoarea lor, biserici, mănăstiri şi alte lăcaşuri de cult, în contextul continuităţii noastre pe aceste meleaguri. Lumea peşterilor îşi are de asemenea poveştile ei şi propriile comori, un univers de o frumuseţe rară pe care astăzi îl putem explora în voie.
Televiziunea prezinta mâncăruri exotice, reţete si arome unice transmise din vechime, al căror secret e păstrat cu sfinţenie de maeştri bucătari, şi inovaţii gastronomice capabile să convertească la noi pofte până şi cele mai conservatoare papile gustative. Bucătari experimentaţi sau pur şi simplu oameni pasionaţi prezintă bucătăriile lumii şi nu este nevoie de paşaport, deoarece bunul gust nu are graniţe.
Travel Mix aparţine companiei de media MIXMONTAN SRL, firmă care are în portofoliu, Televiziunea Valea Prahovei TV, Ziarul Valea Prahovei şi postul de Radio Best FM, canale media deţinute de omul de afaceri Laurenţiu Megelea, acţionar şi în cadrul companiei imobiliare Mervani din Valea Prahovei.
Postul de televiziune Travel Mix este liber la recepţie (FTA) şi se poate recepţiona şi de abonaţii Focus Sat şi Digi TV printr-o simplă operaţiune de scanare a receptoarelor tv. Coordonatele de recepţie sunt: SATELIT: Thor 6, Transponder: 11977 MHz, SR: 28000, FEC: 7/8, Polarizare: H.
Televiziunea Travel Mix va fi preluată în viitor şi de reţelele de cablu UPC, Digi TV, Next Gen, Ines, etc.
Televiziunea Travel Mix a fost lansată în cadrul cadrul Târgului Internaţional de Turism Holiday Market, târg organizat de ANAT la Palatul Parlamentului. Holiday Market işi menţine porţile deschise pana duminică, 20 martie în cadrul căruia sunt prezentate o mulţime de destinaţii de călătorie, early booking pentru destinaţiile externe, evenimente, precum si o mulţime de alte produse turistice.