17.6 C
București
marți, 30 aprilie 2024
AcasăSpecialCum sa dai lovitura cu o firma de transport pentru persoane (P)

Cum sa dai lovitura cu o firma de transport pentru persoane (P)

Intr-o piata atat de competitiva precum cea in care firmele de transport pentru persoane activeaza, ai nevoie de foarte mult noroc, insa si de un plan de afaceri bine pus la punct. Orice detaliu conteaza, pentru ca poti iesi din aceasta cursa la fel de bine cum ai intrat, daca serviciile pe care le oferi sunt slabe.

Imaginea unei companii serioase, ce transporta clientii in siguranta de fiecare data, la cele mai mici preturi, este un factor de succes extrem de important. Fidelizarea clientilor este construita in jurul unui parc auto  performant, iar transparenta si comunicarea cu acestia contruibuie enorm la generarea unui profit urias.

 

Servicii de calitate

Firmele de succes mizeaza foarte mult pe serviciile de calitate pe care le ofera clientilor. Si in cazul firmelor de transport, este vital ca relatia cu pasagerii sa se bazeze pe siguranta, confort, calitate, la un pret convenabil, indiferent de perioada in care clientii doresc sa calatoreasca. La fel de importanta este si nisa in care activeaza firma de transport respectiva, de aceea cu cat segmentul este mai bine ales, cu atat sansele de succes sunt mai mari.

De exemplu, o firma care asigura transportul oras – aeroport, trebuie sa asigure cele mai bune servicii de inchiriere a autocarelor pentru transferul la aeroport, pentru a-si consolida pozitia in acest tip de business. De asemenea, oamenii trebuie sa aiba libertatea de a comanda biletele online, simplu si rapid, pe un site cu o interfata prietenoasa si un meniu simplu de navigat.

Sali de asteptare moderne

Nu doar transportul propriu-zis este singurul serviciu pe care transportatorii cu experienta il iau in considerare. Orice firma de transport pentru persoane care se respecta dispune de sali de asteptate moderne, dotate cu televizioare si aer conditionat, zona de bistro cu scaune de bar, mese incapatoare si automate pentru cafea si gustari, wi-fi gratuit etc.

Pe timpul iernii, atunci cand exista intarzieri cauzate de conditiile meteo nefavorabile, o sala de asteptare trebuie sa le ofere pasagerilor confort, siguranta si o imagine clara asupra situatiei respective. Cu alte cuvinte, personalul firmei de transport trebuie sa comunice in permanenta cu pasagerii, explicandu-le clar motivele intarzierilor, precum si statusul autocarului pe care il asteapta, din 30 in 30 de minute.

 

Service auto propriu

Firmele de transport se confrunta de foarte multe ori cu defectiuni aparute la nivelul motorului sau la nivelul amortizoarelor, cu uzuri la nivelul pneurilor, sau cu avarii la nivelul ventilatiei. Sunt probleme comune, cauzate de uzura zilnica, ce nu pot fi insa ignorate. Clientii isi doresc intotdeauna sa plateasca un pret ce le ofera in schimb servicii de calitate si un drum fara incidente. De aceea, cele mai bune firme de transport au propriul service auto, unde profesionisti in domeniu sunt pregatiti mereu cu piese de schimb pentru suspensii, cauciucuri noi, precum si cu alte solutii rapide pentru tot felul de defectiuni tehnice.

Diferenta este oferita de calitate, iar acest principiu nu a ocolit nici firmele de transport pentru persoane. Clientii vor sa ajunga mereu cu bine la destinatie, intr-un autocar curat si intretinut, vor sa astepte plecarea in sali dotate cu aer conditionat, mobilier de ultima generatie si personal amabil. Nu este deloc greu sa dezvolti o afacere in care calitatea serviciilor sa te delimiteze de restul plutonului, trebuie doar sa gasesti o nisa foarte buna pe care sa construiesti.

Comunicarea si transparenta sunt la fel de importante pentru a avea succes intr-o astfel de afacere, insa cel mai important aspect de care transportatorii trebuie sa tina cont este legat de  siguranta oamenilor, atunci cand sunt transferati din punctul A in punctul B.

Cele mai citite

Mulțumesc-ul de pe panou zboară (NIc)ușor către coaliție

Ilustrație: Marian Avramescu Într-un final a devenit limpede pentru toți bucureștenii cui mulțumește primarul general al Capitalei, pe numeroasele panouri electorale de pe străzi. Mulțumirile...

Boloş: Guvernul a adoptat o OUG cu măsuri de digitalizare. Una se referă la e-Case de marcat

Ministrul Finanţelor Marcel Boloş a anunţat că Guvernul a adoptat o ordonanţă de urgenţă cu măsuri de digitalizare, iar prima se referă la e-Case...
Ultima oră
Pe aceeași temă